۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین پیام‌های تسلیت مسئولین ارگان‌ها و نهادها در پی درگذشت مدیرمسئول صبح قزوین
کد خبر: ۳۵۰۳۲۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۳۰ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

پیام‌های تسلیت مسئولین ارگان‌ها و نهادها در پی درگذشت مدیرمسئول صبح قزوین

درپی درگذشت "لیلا امیری" مدیرمسئول صبح قزوین برخی نهادها و ارگان‌ها در بیانیه و پیام‌هایی این ضایعه ناگوار را تسلیت گفتند.

پیام‌های تسلیت مسئولین ارگان‌ها و نهادها در پی درگذشت مدیرمسئول صبح قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ درپی درگذشت "لیلا امیری" مدیرمسئول صبح قزوین برخی نهادها، ارگان‌ها در بیانیه و پیام‌هایی این ضایعه ناگوار را تسلیت گفتند.
 
منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین پیام تسلیت صادر کرد.

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
درگذشت خبرنگار متعهد و سختکوش، بانوی پرهیزکار و انقلابی ، سرکار خانم امیری موجب تالم و تاثر فراوان شد.
آن فقیده سعیده در تمامی سالهای فعالیت رسانه ای ؛ با ادب و متانت ذاتی خود از حرمت و شرافت قلم وحرفه خبرنگاری حراست و پاسداری کرد و پس از ماه‌ها تحمل رنج طاقت فرسای بیماری،‌ دعوت حق را لبیک گفت.
اینجانب این ضایعه را به خانواده داغدار آن مرحومه و اصحاب محترم رسانه در استان قزوین تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال،‌ برای آن سفرکرده علو درجات و ‌رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت می نمایم.
 
مهندس فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در پیامی درگذشت مدیر مسئول خبرگزاری صبح قزوین را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت خبرنگار متعهد و پرتلاش عرصه رسانه، سرکار خانم امیری موجب تاسف و تاثر گردید.
ایشان در بیشترین ایام کار حرفه ای خویش به عنوان خبرنگار  با دقت و پشتکار به انعکاس اخبار و رویدادها اهتمام داشتند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه رسانه‌ای استان، خبرنگاران ، خانواده محترم و دیگر بستگان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.
 
عبدالمحمد زاهدی استاندار اسبق قزوین درگذشت مدیر مسئول صبح قزوین را تسلیت گفت.

سلام علیکم؛
 خبر درگذشت مرحومه مغفوره، سرکار خانم امیری،مدیر محترم پایگاه خبری صبح قزوین، موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.
 بدینوسیله درگذشت آن مرحومه را که حدود دوسالِ پایانیِ عمر با برکت و تاثیر گذار خود را با تحمل درد و رنج بیماری سپری کرد ، به خانواده محترم و کلیه بازماندگان گرامی آن مرحومه و به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان قزوین تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم برای آن مرحومه، غفران و رحمت و برای بازماندگان و همکاران ایشان صبر و اجر مسئلت مینمایم.
 
حجت‌الاسلام شهسواری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است؛
خبر ناگهانی درگذشت زنده یاد  سرکار  خانم امیری خبرنگار متعهد، انقلابی وارزشی بسيار متاثر کننده و موجب تالم فراوان بود .
او که یاور همیشگی مراسم ومناسبتها و همواره دغدغه‌مند ارزش ها وآرمان های امام ، انقلاب وشهدا بود. انشالله که روحشان با روح مطهره صدیقه طاهره حضرت زهرا اطهر (س)محشور باد.
اینجانب ضمن تسليت درگذشت این بانوی مومنه  به جنابعالي و خانواده محترم آن مرحومه سفر کرده و خانواده بزرگ رسانه استان ومسئلت علو درجات برای روح بلند ایشان از خداوند متعال  صبر واسعه برای خانواده محترمشان را  از ايزد منان  خواستارم
  روحشان  شاد با صلوات بر محمد و آل محمد
 
دکتر فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس در پیامی درگذشت مرحومه «لیلا امیری» خبرنگار پرتلاش انقلابی و خادم اهل بیت را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي
خبر درگذشت نابهنگام خواهر عزیز سرکار خانم لیلا امیری، عضو هیئت مدیرۀ خانۀ مطبوعات استان قزوین، مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین، خبرنگار جوان، از اعضای اصلی سازمان بسیج رسانۀ استان قزوین و خادمان اربعین حسینی سوگی بزرگ بر دلمان نهاد.
بی شک امشب جامعه خبری کشور و استان قزوین در سوگ یکی از فعالان همیشه در صحنه است،  چرا که این بانوی فرهیخته با روحیه انقلابی و دغدغه مندی برخواسته از عمق ایمان و اعتقاد، در مدت فعالیت رسانه ای خود به عنوان مدیری انقلابی، بسیجی فعال و پرتلاش در عرصه رسانه، همواره در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی سر از پا نمی شناخت. خدمات ارزشمند وی در مسیر اعتلای رسانه در تراز انقلاب اسلامی بی شک در نزد حضرت حق محفوظ است.
اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، این ضایعۀ دردناک را به خانواده آن مرحوم به‌ویژه پدر و مادر ایشان، برادر گرانقدرشان جناب آقای مرتضی امیری و جامعه خبری استان قزوین تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر عظیم و برای آن مرحومه رحمت و غفران و رضوان الهی را آرزومندیم.
 
پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان قزوین به مناسبت درگذشت مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین
فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی درگذشت سرکار خانم "حنانه امیری" مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین را تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
"وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ"
درگذشت بانوی مومنه، بسیجی،انقلابی و فرزانه،سرکار خانم امیری که سالها در حوزه رسانه و اطلاع رسانی صحیح در استان و همچنین یاری رسان فرماندهی انتظامی استان قزوین در تحکیم جایگاه اجتماعی پلیس در بین مردم بوده و با روحیه انقلابی و دغدغه مندی در مسیر اعتلای رسانه در تراز انقلاب اسلامی مجاهدت نمودند، موجب تأثر و تألم گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را خدمت خانواده آن مرحومه و اصحاب رسانه استان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقیده، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت می نمایم.
 
سعید انبارلوئی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است؛
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
درگذشت خبرنگار متعهد، مومنه و سخت‌کوش ،مرحومه  سرکار خانم امیری موجب تاثر فراوان شد.
آن مرحومه طی سالهای فعالیت در رسانه ؛ شرافت قلم و حرمت حرفه خبرنگاری را به شایستگی پاس داشت  و پس از ماه‌ها تحمل رنج بیماری،‌ دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود خود شتافت.
اینجانب این ضایعه را به  اصحاب رسانه و بویژه خانواده محترم‌ آن مرحومه تسلیت عرض نموده  و از درگاه خداوند سبحان جل و علا،‌ برای آن فقیده ی سعیده،‌ علو درجات، ‌رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
 
پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پی درگذشت مدیر پایگاه خبری صبح قزوین
در پیام محمد حسین اسماعیلی آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت زنده‌یاد «خانم حنانه امیری»، خبرنگار توانمند و فرهیخته‌ استان و مدیر پایگاه خبری صبح قزوین و عضو خانه مطبوعات، که سال‌های بیشتر عمر خود را صرف خدمت در عرصه رسانه کرده بود، موجب تالم فراوان شد.
خانم امیری را در این مدت به صداقت در گفتار، شرافت در کردار، نجابت در رفتار و استقامت در کار شناختم.
اینجانب ضایعه درگذشت این خبرنگار دلسوز و متعهد را به خانواده بزرگ رسانه استان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان ایشان، صبر و اجر مسالت دارم.
بهشت برین جایگاه ابدیش و همنشینی با اولیاء روزیِ همیشگی اش.
 
مهندس گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در پیامی، درگذشت مدیر مسئول صبح قزوین را به خانواده محترم آن مرحومه و خانواده ی بزرگ اصحاب رسانه تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت خبرنگار مردمی , متعهد  در عرصه رسانه، سرکار خانم امیری موجب تالم و تاثر  اینجانب و همکاران گردید.
از ایشان همواره در طول ایام همکاری حسن ارتباط , گشاده رویی و رعایت اخلاق ناب حرفه ای در امور رسانه و اطلاع رسانی را شاهد بودیم و همواره یار و یاور این نهاد مردمی در کسوت  خبرنگار ی با دقت و پشتکار بودند و در انعکاس اخبار  رویدادها اهتمامی خاص و متعهدانه داشتند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به  خانواده محترم ایشان و خصوصا جامعه رسانه‌ای استان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی  و همنشینی با بانوی دو عالم حضرت فاطمه س و برای بازماندگان عزت  و صبر طلب می‌کنم.


بازرس کل استان قزوین طی پیامی درگذشت مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت "سرکارخانم امیری مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین" فعال توانمند و انقلابی عرصه رسانه استان موجب تأسف و تألم گردید.
آن مرحومه در دوره خدمت حرفه ای اش با پشتکار فراوان و تدقیق در رعایت قوانین و مقررات مطبوعاتی ، اخلاق حرفه ای و اسلامی در مدیریت و انعکاس اخبار رویدادهای استان، به خصوص تعامل ویژه با دستگاه نظارتی اهتمام داشتند.
لذا بدینوسیله با نهایت تأثر ضایعه غم انگیز درگذشت آن خواهر مومنه را خدمت خانواده محترم، جامعه ی رسانه ای کشور و همکارانش تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند رحمان برای آن بانوی مکرمه ، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.
 
محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
خبر درگذشت خبرنگار  سختکوش و متعهد ، سرکار خانم لیلا  امیری مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین موجب تالم و تاثر فراوان شد.
اینجانب درگذشت سرکار خانم لیلا امیری، مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین را  به جامعه رسانه‌ای استان و خانواده  آن مرحومه تسلیت عرض نموده ، از درگاه پروردگار متعال صبر  و اجر الهی برای خانواده محترم ایشان و  رحمت و مغفرت پروردگار را برای آن مرحومه  مسألت مینمایم.


مدیرکل بنیاد شهید قزوین درگذشت مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین را تسلیت گفت

غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در پیامی درگذشت لیلا امیری مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین و از خبرنگاران فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون
در واپسین روزهای اردیبهشت ماه، خبر درگذشت نابهنگام خبرنگار متعهد و پرتلاش عرصه رسانه، سرکار خانم لیلا امیری مدیرمسئول محترم پایگاه خبری صبح قزوین و از خبرنگاران فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
بی‌تردید تلاش‌های این بانوی رسانه‌ای در امر اطلاع‌رسانی به ویژه انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با فرهنگ غنی ایثار و شهادت هرگز از یادها فراموش نشده و برای ایشان نیز اجر الهی در پی خواهد داشت.
اینجانب مصیبت وارده را به بازماندگان محترم این بانوی فرزانه و جامعه رسانه‌ای استان، تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه‌ الهی و برای عموم بازماندگانش صبر و اجر مسئلت دارم.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین پیام تسلیت صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
درگذشت اندوهبار و تاثر برانگیز سرکار خانم امیری مدیرمسوول پایگاه خبری صبح قزوین و فعال رسانه‌ای استان را به ‏خانواده محترم، اصحاب فرهیخته رسانه و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید ‏سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم‎.‎
 
پیام تسلیت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی محمدیه بدین شرح است.
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاثر و تالم ، ضایعه  درگذشت ناگهانی سرکار خانم امیری، خبرنگار فعال و دغدغه مند انقلابی و مدیر مسول محترم پایگاه خبری صبح قزوین را به خانواده آن مرحومه و جامعه رسانه ای استان قزوین  تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان قزوین
خبر درگذشت نابهنگام  مرحومه سرکار خانم امیری ، مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین موجب تاثر و تالم گردید.
درگذشت این بانوی نجیب ، پرتلاش و متعهد را به خانواده داغدار و فعالان رسانه ای استان تسلیت گفته برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.
انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان