۰۴/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۶ دوشنبه

صبح قزوین پشت‌پرده حمله همه‌جانبه آبی‌ها به مدیریت باشگاه/ شبیخون رونالدینیویی!
کد خبر: ۳۴۸۰۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

پشت‌پرده حمله همه‌جانبه آبی‌ها به مدیریت باشگاه/ شبیخون رونالدینیویی!

استقلالی‌ها پس از پیروزی مقابل نساجی به یک موضوع واحد اعتراض داشتند؛ موضوعی که پرداختن به آن تکراری شده و مانند فرار رو به جلو عمل می‌کند.

پشت‌پرده حمله همه‌جانبه آبی‌ها به مدیریت باشگاه/ شبیخون رونالدینیویی!

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ پیروزی آبی‌ها مقابل نساجی و بازگشت استقلال به صدر جدول اگرچه در ابعاد فنی هم جای بحث و نقد دارد، اما مهم‌ترین برآیند از این تقابل مربوط به مصاحبه‌های تندوتیز و نقدهای آتشینی‌ست که زبانه‌هایش به اتاق مدیریت باشگاه رسیده.

استقلالی‌ها پس از یک پیروزی محتمل مقابل تیم قعرنشین مازندرانی که محقق هم شد، با کلیدواژه‌هایی عموماً تکراری اقدام به مصاحبه‌هایی یک‌پارچه کردند تا علت تمام کاستی‌های مجموعه فنی استقلال را به گردن کادر مدیریتی و مسائل زیرساختی حواله کنند.

در شرایطی که موضوع بی‌کفایتی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلا مسئله غریبی نیست و پرداختن به مشکلات زیرساختی کمی لوث شده، هجوم یک‌باره و البته همگانی ستاره‌های آبی‌پوش به مدیران باشگاه اندکی مشکوک‌تر از چیزی که دیده می‌شود، به‌نظر می‌رسد.

بازیکنان استقلال با کلیدواژه‌های «غذای پرسی» و «چمن شیشه‌ای» قصد داشتند تا در ابعاد رسانه‌ای مدیران باشگاه را زیر سئوال ببرند، اما انگار مسائل مهم‌تری هم‌چون راه ندادن اردوی استقلال به هتل آکادمی به‌دلیل ازدیاد بدهی‌ها و هم‌چنین حواشی کادرفنی در دعوت از افراد نامربوط به تمرین تیم خاطرشان نیست.

استقلالی‌ها در شرایطی از پرداخت‌های 5 الی نهایتاً 15 درصدی قراردادهای خود تا هفته چهاردهم لیگ شاکی هستند که باید بیان داشت این درصد از پرداختی‌ها به‌دلیل افزایش یک‌شبه مبالغ توافق‌ها در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند، چندان مبلغ کمی هم نیست.

محمود فکری هم پس از این دیدار با انتشار یک استوری در اینستاگرام شخصی‌اش سیاست میانه‌روی را پیش گرفت و البته که خودش را پشتوانه شاگردان معترض‌اش نشان داد، ولی چنین هماهنگی و حمایت همه‌جانبه‌ای بین کادرفنی و بازیکنان که مورد هجوم به‌حق رسانه‌ها و منتقدین قرار گرفته‌اند نباید سرسری گرفته شود.

سرمربی تیم استقلال در نخستین بازی پس از اظهاراتش مبنی بر لذت نبردن از حضور بر نیمکت استقلال و مشکلات بی‌شمار در اردوی این تیم، مورد حمایت سفت و سختی قرار گرفت تا این‌گونه راه‌ها بر اتفاقات پشت پرده بسته شود. گویا این مصاحبه‌ها قرار بوده تا مانند پاس‌های رونالدینیو عمل کند؛ نگاه به راست برای تخریب تفکر مدافع و ارسال به چپ!

موضع کادر مدیریتی باشگاه استقلال در قبال این اتفاقات زنجیره‌ای هنوز مشخص نیست اما چیزی که حس می‌شود، بروز یک ائتلاف یک‌پارچه و سازماندهی شده برای تغییر مسیر فلش افکار عمومی و هواداران مطالبه‌گر است. مشکل اصلی استقلالِ محمود فکری حواشی بی‌شمار، بازی‌های نازیبا و انتقادهای فراوان از کادرفنی است که قطعاً با این مصاحبه‌ها حل نخواهد شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان