۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین شعار "ما قوی هستیم" باید به یک باور تبدیل شود
کد خبر: ۳۴۴۸۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۷ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

شعار "ما قوی هستیم" باید به یک باور تبدیل شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: امروز باید شعار "ما قوی هستیم" در بدنه جامعه به یک باور تبدیل شود؛ زیرا جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف دارای توانمندی است.

شعار "ما قوی هستیم" باید به یک باور تبدیل شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام حسن شجاعی مهر در نشست خبری که امروز(پنج‌شنبه) به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات شهید حسن‌پور قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: آنچه در تارک دفاع مقدس خوش درخشیده و عامل بقا و ماندگاری آن در حافظه تاریخی کشور شده، بحث توجه به معنویات است.

وی افزود: عامل پیروزی کشور در دفاع مقدس، تلاش برای رسیدن به قله معنویت بود؛ به طوریکه نسل‌های مختلف از پیر و جوان در سطوح و اقشار مختلف، عارفانه در عرصه دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: رمز موفقیت در دفاع مقدس خداجویی و خداطلب بودن رزمندگان و ایثارگران بود و شهدا مصداق تلاش برای رسیدن به دریای رحمت ربّانی بودند.

وی ابراز کرد: آنچه باید به نسل‌ جوان امروز به عنوان میراث دفاع مقدس و آغاز گام اول انقلاب انتقال یابد ترویج معنویت و توجه به فرائض، ترک محرمات و گناه است.

توجه به معنویات عامل بقا و ماندگاری دفاع مقدس است

این مقام مسئول بیان کرد: شهدا و رزمندگان، ایثار، گذشت و اخلاص و ولایت مداری را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند و این همان رمز موفقیت است و عواملی هم که باعث پیروزی در عرصه دفاع مقدس بود امروز هم باعث ماندگاری انقلاب و نظام است.

وی ابراز کرد: نسل جوان ما اگر امروز در حوزه ارزش‌های انقلابی دچار تشویش هستند به این دلیل است که ما نتوانستیم زیبایی‌های دفاع مقدس را به آنها نشان دهیم، حوزه معنویات و فرهنگ دفاع مقدس امروز متاسفانه مغفول مانده است و ارزش‌های دفاع مقدس آنطور که شایسته است در صدا و سیما و سینما معرفی نشده است.

وی تاکید کرد: امروز در گام دوم انقلاب برای رفع مشکلات و مسائل باید به ارزش‌های دفاع مقدس بیش از پیش توجه کرد و از ظرفیت‌های موجود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفت.

شجاعی مهر بیان کرد: صبر و استقامت نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه برای رسیدن به افق‌های روشن باید از تاریکی‌های امروز گذر کرد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز امیدآفرین و پیش رونده است و گام به گام به آرمان‌های اصلی انقلاب و نظام نزدیک می‌شود و همه آحاد جامعه باید برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در پایان گفت: مهمترین عامل ثبات انقلاب، دفاع مقدس بود که مردم را همدل کرد و امروز هم باید شعار "ما قوی هستیم" در بدنه جامعه ما به یک باور تبدیل شود زیرا جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف دارای توانمندی است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان