۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین ۲۳۶ اثر به جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال ارسال شد/ شرکت فعال خبرنگاران قزوینی در کمک مومنانه
کد خبر: ۳۴۴۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۸ ساعت: ۱۵:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

۲۳۶ اثر به جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال ارسال شد/ شرکت فعال خبرنگاران قزوینی در کمک مومنانه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال با محوریت کرونا و کمک مومنانه در استان برگزار شده و در مجموع ۷۶ خبرنگار شامل ۴۳ آقا و ۳۳ خانم از ۲۳ رسانه استان در جشنواره شرکت کرده و ۲۳۶ اثر ارسال شد.

۲۳۶ اثر به جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال ارسال شد/ شرکت فعال خبرنگاران قزوینی در کمک مومنانه

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد کشاورز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان و اختتامیه جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال که امروز(سه شنبه) در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: بخشودگی ۷۰ درصدی عوارض نوسازی خانه‌ها، معاینه رایگان دندانپزشکی و تخفیف ۵۰ درصدی ترمیم و رایگان بودن بازدید از دهکده طبیعت از مصوبات هفته خبرنگار بود که باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: همزمان با شیوع کرونا و از نخستین روز بحران، اصحاب رسانه تلاش کرده و نگاه حرفه‌ای آن‌ها نسبت به کرونا انکارناپذیر است و نشست‌های هم‌اندیشی مختلفی در این زمینه برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ابراز کرد: پیگیری و هم‌اندیشی برای تولید و انتشار محتوای مناسب‌ و لغو القائات دشمن و برگزاری نشست‌های مجازی و بازدید و تشکر از رسانه‌ها از اقدامات صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در ابتدای شیوع کرونا و علی‌رغم کمبود مواد بهداشتی با هماهنگی خانه مطبوعات و سپاه ۸۲ بسته بهداشتی بین رسانه‌های استان توزیع شد که شامل دو محلول، پنج ماسک و دستکش و دو سری پوستر اطلاع رسانی بود.

این مقام مسئول ادامه داد: ضدعفونی دفاتر رسانه‌ها، حضور در جلسات درون و برون سازمانی و اعلام مواضع رسانه‌ها، صدور بیانیه و پیوستن پویش درخانه بمانیم و من ماسک می‌زنم از جمله اقدامات انجام شده در ایام کرونا بود.

شرکت فعال اصحاب رسانه در پویش کمک مومنانه

وی بیان کرد: رسانه‌ها در کمک مومنانه نقش قابل توجهی ایفا کرده و علاوه بر پوشش خبری تمام مناطق، اصحاب رسانه در پویش ملی خبرنگاران همدل شرکت کرده و طی آن مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جمع آوری شد.

کشاورز ادامه داد: عواید فروش روزنامه ولایت به مدت ۱۵ روز و فروش اولیه کتاب مبانی شناخت جامعه و هنر به امر کمک مومنانه اختصاص یافت.

وی سپس درباره جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال ابراز کرد: این جشنواره با هدف تبیین فداکاری‌ها و پرسنل درمانی، اطلاع رسانی در حوزه کرونا و مواسات و تشکر از اصحاب رسانه و در چندین بخش در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین افزود: در ابتدا بنا بود به سه اثر در هر بخش جایزه اهدا شود که به دلیل نزدیک بودن کیفیت آثار در برخی بخش‌ها چند نفر به طور مشترک به‌عنوان نفر دوم و سوم اعلام شدند.

وی با اشاره به داوری آثار عنوان کرد: در بخش خبر و آثار مکتوب عبدالعظیم موسوی، احمد خورگامی و محمدحسن ارداقیان، در بخش کلیپ محسن آقالر و در بخش عکس نیز کمال الدین شاهرخ داوری آثار را به عهده داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: تمام آثار ارسالی با حذف نام رسانه و صاحب اثر به طور جداگانه توسط داوران بررسی و در نهایت امتیازات داوران باهم جمع بندی شد.

وی در پایان گفت: در مجموع ۷۶ خبرنگار شامل ۴۳ آقا و ۳۳ خانم از ۲۳ رسانه استان در جشنواره شرکت کرده و ۲۳۶ اثر ارسال شد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و علوم پزشکی نیز حامیان مالی این جشنواره بودند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان