۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد
کد خبر: ۳۴۳۸۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۷ ساعت: ۱۷:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین در بین ۳۱ استان حائز رتبه چهارم شد.

معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: براساس ارزیابی عملکرد معاونین گردشگری استان‌ها در برنامه‌ریزی برای اجرای اهداف پیش‌بینی شده معاونت گردشگری کشور و امتیازبندی شاخص‌های تخصصی سال 98، معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان با کسب امتیاز ۸۰ موفق به کسب رتبه چهارم شد.

خزائلی با بیان اینکه استان یزد با کسب امتیاز ۸۵ در رده اول این ارزیابی قرار دارد، بیان کرد: کسب امتیاز ۸۰ از مجموع ۱۰۰ امتیاز موفقیت ارزنده‌ای است که نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده و حاصل تلاش معاون و همکاران این حوزه و حمایت مسئولین استانی است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با تبریک این موفقیت به تمامی کارکنان و کارشناسان معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل گفت: امیدواریم با وجود کارشناسان متخصص و دلسوز این حوزه شاهد تحقق اهداف رشد و توسعه گردشگری استان در سال جاری باشیم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان