۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طبق توافق با نیروهای مسلح بخشی از سربازی در سازمان‌های مردم‌نهاد گذرانده می‌شود/ تا پایان سال مشکلات وام ازدواج جوانان حل می‌شود
کد خبر: ۳۳۷۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۷ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

وزیر ورزش و جوانان در قزوین:

طبق توافق با نیروهای مسلح بخشی از سربازی در سازمان‌های مردم‌نهاد گذرانده می‌شود/ تا پایان سال مشکلات وام ازدواج جوانان حل می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان سال مشکلات وام ازدواج جوانان حل می‌شود و برای اینکه بنیان‌های خانواده در ابتدای زندگی تحکیم شود به سراغ توسعه دفاتر مشاور و راهنمایی ازدواج رفتیم و این دفاتر به ۴۰۰عدد رسیده است، همچنین مجمع خیرین ازدواج نیز فعالیت دارند.

طبق توافق با نیروهای مسلح بخشی از سربازی در سازمان‌های مردم‌نهاد گذرانده می‌شود/ تا پایان سال مشکلات وام ازدواج جوانان حل می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ مسعود سلطانی فر ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه نشست با هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد که همزمان با هفته دولت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: گسترش سازمان‌های مردم نهاد را با هدف افزایش پل ارتباطی مردم با دولت، آموزش، شناسایی و تربیت مدیران آینده پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه زیادی به سازمان‌های مردم نهاد صورت گرفت به‌گونه‌ای که اکنون تعداد این سازمان‌ها به 2600مورد افزایش یافته و هدف بر این است این میزان تا پایان دوره ریاست جمهوری به 4هزار برسد و البته از نظر کیفیت نیز رشد صورت گیرد.

وزیر ورزش و جوانان ابراز کرد: اکنون در بیشتر استان‌ها مدیران زیر 40سال را منصوب کرده‌ایم و تلاش بر این است که بتوان از ظرفیت جوانان و بانوان بهره برد، البته از ابتدا نیز رویکرد دولت بر این نوع استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان بود.

وی افزود: اکنون در شرایط سختی قرار داریم، در طول جنگ تحمیلی هیچگاه صادرات نفت متوقف نشد اما طی یک سال و نیم گذشته با تحریم‌های ناعادلانه و ظالمانه مواجه بودیم.

این مسئول عنوان کرد: امروز نسبت به سی سال گذشته ابزارها پیشرفته شده و امکان نظارت و اعمال محدودیت دشمن بر نقل و انتقالات ارزی وجود دارد و آن‌ها از این پیشرفت و توان در راستای تحریم بهره می‌برند.

وی ادامه داد: قدرت نظامی بازدارنده است‌، البته ما در ابتدا با ابزارهای استراتژیک تهدیدی انجام نمی‌دهیم، اما درصورتی که مورد تعدی قرار بگیریم بطور جدی مقابله به مثل و دفاع می‌کنیم و طرف‌های مقابل به دلیل دارابودن توان نظامی دست به حمله نظامی علیه ایران نخواهند زد.

سلطانی فر بیان کرد: پس از ساقط کردن پهپاد امریکایی، دشمن همانطور که اعلام کرد ابتدا ایده حمله داشت، اما به دلیل توان بالای نظامی ایران و تبعات آن از این اقدام صرفنظر کرد.

وی اذعان کرد: طرف‌های مقابل برجام خواستار بازگشت ایران به برجام هستند اما به دلیل منافع ملی کشور و خروج امریکا از برجام این اتفاق رخ نداد.

وزیر ورزش و جوانان ابراز کرد: هر زمانی به نقطه‌ای برسیم که در آن منافع ملی و مردم حفظ می‌شود حتما با درنظر گرفتن اصول و مبانی سیاست خارجه و منافع ملی و به شرط بازگشت طرف مقابل ما نیز به برجام بازخواهیم گشت.

فعالیت 400دفتر مشاور و راهنمایی ازدواج

وی افزود: ترامپ برای تبلیغات در انتخابات آتی خواستار حل شدن مشکلش با کره شمالی و عادی سازی روابط با ایران است تا از آن به نفع خود بهره ببرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: دولت با تمام توان تلاش کرد تا فشار وارد بر مردم کاهش پیدا کند و اکنون با تدابیر اندیشیده شده به دوران تثبیت رسیده‌ایم و امیدواریم در آینده در وضعیت معیشتی مردم نیز بهبود ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: من به عنوان جزئی از دولت به آینده کشور امیدوارم و به یقین از این گردنه با موفقیت عبور خواهیم کرد؛ درواقع در مقابل اراده کشور هیچ قدرتی توان مقابله ندارد و از آنجایی که ملت ایران استقلال و آزادی را اراده کرده به آن دست خواهد یافت.

سلطانی فر در ادامه با اشاره به وضعیت ورزش و جوانان کشور بیان کرد: مسائل مربوط به شناسه درحال حل شدن است و شناسایی نهایی برای هویت مستقل سازمان‌های مردم نهاد درحال بررسی است.

وی افزود: تا پایان سال مشکلات وام ازدواج جوانان حل می‌شود و برای اینکه بنیان‌های خانواده در ابتدای زندگی تحکیم شود به سراغ توسعه دفاتر مشاور و راهنمایی ازدواج رفتیم و این دفاتر به 400عدد رسیده است، همچنین مجمع خیرین ازدواج نیز فعالیت دارند.

وزیر ورزش و جوانان ابراز کرد: در توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد توافقی با نیروهای مسلح انجام شده تا بخشی از سربازی افراد باتوجه به توان در سازمان‌های مردم نهاد انجام شود.

وی افزود: در سال گذشته 130میلیارد تسهیلات تا سقف 100میلیون تومان پرداخت شده است؛ همچنین روند وام‌های ازدواج نیز تسهیل شده و وام 30میلیونی برای هر زوج پرداخت خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: ورزش کشور در بخش قهرمانی موفقیت چشمگیری داشته که حضور در جام جهانی فوتبال، مسابقات جاکارتا، پارآسیایی، المپیک جوانان و کسب رتبه هفتم، حضور استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی و راهیابی به نیمه نهایی از جمله آن‌ها هستند.

وی در پایان گفت: علاوه بر کشتی، وزنه برداری، تکواندو و دومیدانی در المپیک، امیدواریم برای المپیک2020 سهمیه بیشتری کسب کنیم و قطعا رشته‌های بیشتری در این مسابقات موفق به کسب مدال خواهند شد.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان