۲۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۹ دوشنبه

صبح قزوین همایش بزرگ «مثل معصومه» در نخستین روز دهه کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۶۲۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۰ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

همایش بزرگ «مثل معصومه» در نخستین روز دهه کرامت برگزار می‌شود

همایش بزرگ «مثل معصومه» در نخستین روز دهه کرامت در قزوین به همت نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

همایش بزرگ «مثل معصومه» در نخستین روز دهه کرامت برگزار می‌شود

ساسان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درباره برنامه‌های روز دختر همزمان با آغاز هفته کرامت در قزوین اظهار کرد: تجربه یک جشن‌ دخترانه و متفاوت همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها با نام «مثل معصومه» در نخستین روز از دهه کرامت در قزوین برگزار می‌شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین اذعان کرد: این جشن‌ها با هدف ترویج سبک زندگی دخترانه و انقلابی با توجه به اصول و مبانی اسلامی، با هدف معرفی حضرت معصومه (س) به‌عنوان بهترین الگوی دختران و ایجاد فضای معنوی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های این جشن‌ می‌توان به برپایی ایستگاه‌های فرهنگی سقاخانه نورا، کافه کتاب، هواداران نورا اشاره کرد و مخاطب این جشن‌ دختران نوجوان ۱۲ تا ۲۰ سال با مادران هستند.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: حاشیه سین برنامه با حضور مجری توانمند سرکار خانم راحله امینیان، شعر خوانی آقای صابر خراسانی ، عقد زوجین جوان ، گروه سرود نجم الثاقب از تهران و با حضور خادمین بارگاه منور رضوی

کرمی در پایان گفت: با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی، شهرداری و شورای قزوین، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنک و ارشاد اسلامی و سپاه ناحیه امام حسن علیه السلام قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان