۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین رضایت مردم نقش کلیدی در اقتدار نظام دارد
کد خبر: ۲۷۱۳۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

رضایت مردم نقش کلیدی در اقتدار نظام دارد

استاندار قزوین گفت: امام به نقش مردم در تداوم انقلاب اسلامی ایران اعتقاد زیادی داشت، باور داریم رضایت مردم برای ماندگاری، حفظ و اقتدار نظام بسیار حائز اهمیت است.

رضایت مردم نقش کلیدی در اقتدار نظام دارد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در همایش فجرآفرینان انقلاب در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اظهار کرد: به حول و قوه الهی، اراده امام و پشتیبانی مردم امام راحل با پیروزی به وطن خود بازگشتند.

وی افزود: این بازگشت فقط بازگشت از تبعید نبود؛ بلکه سرنگونی یک رژیم طاغوتی بود، همانجا که ایمان، اعتقاد، ازخودگذشتگی و ایثار مردم در ذیل یک رهبری دینی و فراگیر قرار گرفت یک انقلاب دینی و مردمی به پیروزی رسید.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در دنیاست، ادامه داد: در هیچ یک از انقلاب‌های دنیا سابقه نداشته مردم از اقشار مختلف جامعه برای پیروزی یک انقلاب نقش آفرینی کنند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی بود و ناسیونالیستی نبود که همین امر موجب شد بسیاری از قدرت‌های منطقه ای و جهانی نسبت به آن حسادت داشته باشند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه مسئله رهبری در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: نقش رهبری در دوران حیات امام راحل و پس از آن در دوران مقام معظم رهبری نقش کلیدی و جدی برای انقلاب ما دارد.

وی ادامه داد: سختی‌هایی که مردم در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سایر حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحمل کردند، موجب شد نظام مستحکم ترو ماندگارتر شود.

زاهدی بیان کرد: امام راحل ابداعات و ابتکارات بی نظیری در انقلاب اسلامی ایران داشت؛ هیچ انقلابی در دنیا اتفاق نیفتاده که نوع آن انقلاب را به رفراندم بگذارند اما امام خمینی(ره) انقلاب را به رأی گیری گذاشت در حالی که هر آنچه امام راحل می گفت، بی شک مردم می‌پذیرفتند.

وی اضافه کرد: امام به نقش مردم در تداوم انقلاب اسلامی ایران اعتقاد زیادی داشت، باور داریم رضایت مردم برای ماندگاری، حفظ و اقتدار نظام بسیار حائز اهمیت است.

استاندار قزوین بیان کرد: حوادثی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد را دشمنان نظام و کسانی که حضور یک انقلاب دینی را در دنیا برنمی‌تابند، ایجاد کردند؛ مردم در این حوادث نشان دادند که اگر پشت نظام باشند، هیچ قدرتی نمی‌تواند به انقلاب ما ضربه بزند.

وی تصریح کرد: درآمد اصلی کشور ما از محل فروش نفت است؛ بنابراین اگر دشمنان نظام بخواهند باندبازی کنند، می‌توانند در وضعیت درآمدی ما خلل وارد کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه دستاوردهای نظام در همه حوزه‌ها قابل توجه است، گفت: یک هزار و ۶۹ پروژه با بیش از یک هزار و ۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: سنگ اندازی‌های زیادی در عرصه بین المللی علیه کشور ما صورت می‌گیرد؛ اما آنچه اهمیت دارد این است که باید به مردم نسبت به آینده این نظام امید داده و تلاش کنیم خدمات نظام را بیشتر به مردم انتقال دهیم.

این مسئول با تأکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن سال جاری یادآور شد: جمعیت ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر اندازه بیشتر باشد، حرف‌های دشمنان علیه این نظام و انقلاب خنثی می‌شود.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان