۲۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۵ پنج‌شنبه

صبح قزوین مسائل مختلف کشور با اتکا به توان هنرمندان حل شدنی است
کد خبر: ۲۴۳۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۳ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مسائل مختلف کشور با اتکا به توان هنرمندان حل شدنی است

استاندار قزوین بیان کرد: جامعه ای که از آداب و رسوم و تربیت‌های مختلف خانوادگی تشکیل شده است و باید برای اداره امور جامعه و رفع مشکلات به این تمدن‌های مختلف بیاندیشد و با تکیه بر این سرمایه‌‎ها جامعه را رشد دهد.

مسائل مختلف کشور  با اتکا به توان هنرمندان حل شدنی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین روز گذشته(سه شنبه) در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و افتتاحیه نمایشگاه تخصصی سیاه مشق (شیدایی قلم 3) برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ و هنر را باید به عنوان امور مشکل گشا در تمام موضوعات به کار ببریم و جامعه برای اوج گرفتن به آن نیاز دارد.

وی افزود: امروز مدعی هستیم در جامعه اسلامی و دینی زندگی می‌کنیم و حوزه فرهنگی زیر ساخت و زیر بنای این جامعه است.

این مسئول اذعان کرد: جامعه ای که از آداب و رسوم و تربیت‌های مختلف خانوادگی تشکیل شده است و باید برای اداره امور جامعه و رفع مشکلات به این تمدن‌های مختلف بیاندیشد و با تکیه بر این سرمایه ها جامعه را رشد دهد.

وی گفت: برای غنی سازی و جدا کردن مشکلات غیر ضروری باید از هنرمندان و فرهنگ سازانی استفاده کرد که خاک صحنه خورده اند و مشکلات فرهنگی را با کمک این دست فرهنگ سازان می‌توان حل کرد. جبهه فرهنگی با احساس مسئولیتی که دارد می‌تواند برمشکلات غلبه کند و راهکارهایش را در ابعاد مختلف در زندگی مردم به کار برد.

همتی ادامه داد: جامعه ای که از آداب و رسوم و تربیت‌های مختلف خانوادگی تشکیل شده است و باید برای اداره امور جامعه و رفع مشکلات به این تمدن‌های مختلف بیاندیشد و با تکیه بر این سرمایه‌ها جامعه را رشد دهد و حتی مشکلات اجتماعی را حل کنیم؛ به عنوان مثال در ادارات به دلیل ضعف فرهنگی کارها را به تعویق می‌اندازند و این معضلات را با استفاده از هنر می‌توان درمان کرد.

در ادامه این جلسه مریم بیدخام معاون استاندار در امور بانوان در رابطه با نقش والای معلمین و به طور ویژه معلمین زن سخن گفت و ابراز داشت: پاک ترین و بی ادعا ترین قشر معلمان هستند از این رو مشکلات معلمان باید در اولویت باشد.

وی افزود: معلمان همواره با عشق و علاقه تربیت نسل آتی را به عهده دارند و در این میان معلمان زن با حوصله و محبت کودکان را تربیت می کنند و به همین دلیل باید با آنها توجه ویژه ای داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان