۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین همایش صبر و پایداری با حضور ۶۶۳ آزاده استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۲۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

همایش صبر و پایداری با حضور ۶۶۳ آزاده استان برگزار می‌شود

غلامرضا حقایق‌پور گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، همایش صبر و پایداری با حضور ۶۶۳ آزاده استان قزوین برگزارمی‌شود.

همایش صبر و پایداری  با حضور ۶۶۳ آزاده استان برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه‌ای که در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مرداد ماه یادآور یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی است که با حضور کاروان آزادگان صبور و مقاوم در میهن اسلامی، همواره در یادها و خاطرات زنده و ماندنی است.
وی افزود: در روز ورود آزادگان سراسر میهن اسلامی از جمله استان قزوین، شاهد حضور گسترده‌ آزادگانی بودیم که سال‌ها در زندان‌های رژیم بعث در انتظار آزادی و بازگشت به میهن بودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: بزرگداشت یاد و خاطره‌ روزهای ورود آزادگان کمتر از حماسه‌های جاوید شهدا و جانبازان در طول سال‌های دفاع مقدس نیست.
حقایق‌پور افزود: آزادگان، شهدای زنده‌ای هستند که در طول حیات خود مسئولیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارند و در طول سال‌های پس از آزادی با حضورشان در صحنه‌های مختلف، این وظیفه را به اثبات رساندند.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت خاطره‌ی بازگشت افتخارآفرین آزادگان، همایش صبر و پایداری را با حضور 663 آزاده استان قزوین برگزار می‌کند، گفت: این همایش از ساعت 10 تا 17، پنجشنبه، 28 مرداد ماه در مجتمع فرهنگی و ورزشی طلائیه قزوین برپا می‌شود.
این مسئول افزود: در این همایش ضمن اینکه آزادگان سراسر استان قزوین بار دیگر در کنار هم قرار گرفته و یاد و خاطره‌ روزهای اسارت را مرور می‌کنند، برنامه‌های هم‌اندیشی آزادگان با مسئولین، برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و مسابقات ورزشی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان