۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین پيام خداحافظي حبیبی از محضر همكارانش
کد خبر: ۱۵۶۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پيام خداحافظي حبیبی از محضر همكارانش

خداي را شاكرم كه رخصتي به بنده عنايت فرمود تا پس از۳۳ سال خدمت و كسب تجربه در جوار دوستان و همكاران عزيزي چون شما كه با ديدارتان چشمم روشن مي گرديد از محضرتان مرخص شوم.

پيام خداحافظي حبیبی از محضر همكارانش
به گزارش صبح قزوین  حبیبی مدیر سابق اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در پیامی رسما خداحافظی خود را از این سمت اعلام کرد.
در این پیام آمده است : معلمين گرامي استان قزوين سلام عليكم با صلوات بر حضرت محمد (ص) و اهل بيت طاهرين (ع) و عرض تسليت ايام شهادت ابا عبد اله الحسين و صحابي عاشورايي ايشان خداي را شاكرم كه رخصتي به بنده عنايت فرمود تا پس از33 سال خدمت و كسب تجربه در جوار دوستان و همكاران عزيزي چون شما كه با ديدارتان چشمم روشن مي گرديد از محضرتان مرخص و با ورود به مرحله بازنشستگي دفتري ديگر در عرصه زندگي را آغاز نمايم اگر چه در نظام مقدس جمهوري اسلامي و تحت زعامت حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي بازنشستگي معنا نخواهد داشت و همواره بايد در هر عرصه اي كه مورد نياز است با همت و پشتكار در راه عزت انقلاب اسلامي تلاش نمود .
بديهي است توفيق خدمت صادقانه در نظام جمهوري اسلامي از الطاف حضرت باريتعالي است كه همه ي ما بايد شاكر الطافش بوده و به سبب اين لطف سر بر آستانش نهاده وثناي حضرتش را به جاي آوريم .
باور داريم كه معلمي عشق است و ازاعماق جان فرياد بر مي آوريم كه معلمي شغل انبياست انشاالله كه بتوانيم اين كسوت مقدس را براي هميشه حفظ نماييم.
همكاران ارجمندم توفيق حضور در استان قزوين و خدمت به فرهيختگاني چون شما مايه مباهات اينجانب مي باشد ضمن طلب حلاليت از تمامي شما معلمان عاشق از در گاه حضرت حق تعالي دنيايي سرشار از نور، شادي ، خير و بركت براي شما و خانواده هاي محترمتان ظل توجهات حضرت ولي عصر مسئلت مي نمايم.
اللهم عجل لوليك الفرج لازم به توضیح می باشد مراسم توديع ومعارفه مديركل آموزش وپرورش استان قزوين روزچهارشنبه مورخ 29/8/92ساعت 9 صبح درمحل سالن كوثر واقع درچهارراه عدل برگزار می گردد.
انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان