۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین این نظام همچون امانتی است که باید به نسل های بعد منتقل شود
کد خبر: ۱۳۳۸۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آیت الله باریک بین:

این نظام همچون امانتی است که باید به نسل های بعد منتقل شود

امام جمعه قزوین: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانتی نزد ما مسئولین است که باید سالم به نسل های بعدی تحویل دهیم.

این نظام همچون امانتی است که باید به نسل های بعد منتقل شود

به گزارش صبح قزوین به نقل از دفتر امام جمعه  استان قزوین، به مناسبت هفته جهانی پست جمعی از اعضای اداره کل پست استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

در این دیدارکه در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزار شد؛ آیت الله باریک بین نقش پست را زندگی انسان و ارتباطات مهم دانست و اظهار کرد: پست در ایران قدمتی طولانی دارد و یکی از گسترده ترین نوع ابزار ارتباطی بین مردم یک کشور و مناطق مختلف جهان را دارا می باشد.

نماینده ی ولی فقیه در استان نیاز جوامع رشد یافته به شبکه ارتباطی را مهم دانست و افزود: جوامع رشد یافته برای تحقق توسعه خود به شبکه ارتباطی توجه ویژه ای داشته و روی آن برنامه ریزی نمودند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: پیام و پیام رسانی به عنوان نیاز اجتماعی زندگی و شهرنشینی همواره مطرح بوده و از دیرباز نقش تعیین کننده ای به همراه داشته و خواهد داشت.

وی امانت های مردم و شهروندان را نزد مسئولین اداره کل پست حائز اهمیت دانست و ادامه داد: شما در حقیقت مراسلات پستی را به صورت امانت و سالم به نزد صاحبان اصلی می رسانید و باید با همین تلاش ها در جهت نیت الهی قدم بردارید.

آیت الله باریک بین این نظام اسلامی را یک امانت بزرگ دانست و تصریح کرد: این اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی که شهدای گرانقدری را تقدیم نموده است یک امانتی نزد ما مسئولین می باشد که باید سالم به نسل های بعدی تحویل دهیم.

نماینده ولی فقیه ضمن قدردانی از زحمت و تلاش های این اداره کل، اذعان داشت: امیدواریم این اداره کل پست استان همچنان که برای جلب رضایت مشتری گام هایی برداشته، بتواند این مسیر را همچنان ادامه دهد.

وی با ذکر روایتی از امام محمد باقر (ع) در رابطه با امانتداری، تصریح کرد: صله رحم و امانت روز قیامت در دو جانب پل صراط اند، چون صله رحم کننده و امانت نگه دار بر صراط می گذرد و به بهشت می رسد و چون خائن امانت و قاطع رحم از آن بگذرد هیچ عملی با وجود این دو گناه سودش نبخشد و صراط در آتش دوزخ سرنگونش کند.

در ابتدای این دیدار رحیم برخورداری مدیر کل پست استان قزوین در رابطه با اقدامات این اداره کل در استان یاد آورشد: مجموعه مرسولات صادر شده از استان طی 6 ماهه اول سال 92 بالغ بر 3میلیون و750 مرسوله بوده است.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان