۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین بوستان محلي عبيدزاکان قزوين به طور کامل بازپيرايي شد
کد خبر: ۱۲۹۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير واحد نظارت سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

بوستان محلي عبيدزاکان قزوين به طور کامل بازپيرايي شد

بوستان محلي عبيدزاکان در سطح ۳۵۰ مترمربع به طور کامل تجهيز و بازپيرايي شده و هم اينک در سطح کيفي مطلوب مورد بهره برداري شهروندان قرار دارد.

بوستان محلي عبيدزاکان قزوين به طور کامل بازپيرايي شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ مدير واحد نظارت سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: بوستان محلي عبيدزاکان در سطح 350 مترمربع به طور کامل تجهيز و بازپيرايي شده و هم اينک در سطح کيفي مطلوب مورد بهره برداري شهروندان قرار دارد.
مظفري افزود: در سال‌هاي گذشته عمليات بازپيرايي در اين بوستان به صورت جزيي انجام مي‌شد ولي تاكنون طرح بازپيرايي در اين سطح تعريف و اجرا نشده بود.
وي ادامه داد: در راستاي اجراي طرح بازپيرايي بوستان عبيدزاکان، کاشت کامل چمن، نصب نيمکت‌هاي آرامش و هرس و آرايش درختان و درختچه‌ها انجام شده و آبخوري بوستان با نصب شيرآلات جديد نوسازي شده است.
مظفري در پايان با اشاره به نقش شهروندان در نگهداري فضاهاي سبز گفت: نحوه استفاده شهروندان از بوستان‌ها و مراقبت آنان از فضاهاي سبز مي‌تواند هزينه‌هاي بازپيرايي فضاي سبز را به طور قابل ملاحظه‌اي کاهش دهد، از اين رو از شهروندان تقاضا داريم در حفظ و نگهداري فضاهاي سبز همچون گذشته کوشا باشند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان