۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین صنعت گردشگري، نقش مهمي در توسعه و رونق اقصادي جوامع دارد.
کد خبر: ۱۲۹۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آيت الله باريك بين نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين:

صنعت گردشگري، نقش مهمي در توسعه و رونق اقصادي جوامع دارد.

به مناسبت گراميداشت هفته گردشگري مدير كل، معاونان و جمعي از كاركنان ميراث فرهنگي، ‌صنايع دستي و گردشگري با نماينده ولي فقيه و امام جمعهقزوين ديدار كردند.

صنعت گردشگري، نقش مهمي در توسعه و رونق اقصادي جوامع دارد.
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين، صنعت گردشگري، نقش مهمي در توسعه و رونق اقصادي جوامع دارد.
به مناسبت گراميداشت هفته گردشگري مدير كل، معاونان و جمعي از كاركنان ميراث فرهنگي، ‌صنايع دستي و گردشگري با نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين ديدار كردند.
در اين ديدار آيت الله باريك بين نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين با اشاره به نقش گردشگري گفت: امروز صنعت گردشگري، نقش مهمي در توسعه و رونق اقصادي جوامع دارد و براي بهره‌برداري از تمام ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي اين صنعت بايد به ابعاد مختلف آن توجه گردد.
آيت الله باريک بين نقش مرمت بناهاي تاريخي به ويژه آثار مذهبي را در جذب بيشتر گردشگر مهم خواند و افزود : براي جذب گردشگر مذهبي بايد بناهاي تاريخي مثل مساجد، امامزاده‌ها، حسينيه‌ها و .
.
.
را آماده نمود كه در اين خصوص اقدامات خوبي از جمله بازسازي مدرسه علميه صالحيه قزوين انجام شده و اميدواريم هر چه زودتر با تلاش بيشتر مسئولان اين بناي تاريخي- مذهبي زيبا تکميل و با كاربري مناسب در اختيار مردم قرار گيرد.
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در ادامه بر معرفي آثار تاريخي، جاذبه هاي طبيعي و صنايع دستي قزوين به گردشگران داخلي و خارجي تاکيد کرد.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين هم ضمن تبريك هفته گردشگري با ابراز خرسندي از توجه آيت الله باريك بين به بحث ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري گفت: خوشبختانه صنعت گردشگري از رونق خوبي در استان برخوردار بوده و درصد رشد گردشگر در شش ماهه نخست سال 92 نيز 15 درصدي افزايش داشته است.
حميدرضا قاسمي با اشاره به روند مرمت بناي تاريخي مدرسه صالحيه اظهار داشت: بناي تاريخي- مذهبي مدرسه صالحيه در حال مرمت است كه با جديت بيشتر پيگيري خواهد شد و اميدواريم با همراهي مديران ارشد استان در امر تامين اعتبار بتوانيم در کمتر از يکسال اين بنا را آماده و تحويل حوزه علميه قزوين نماييم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان