۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین مدرسه ۵ كلاسه بركت روستاي دشتك افتتاح شد
کد خبر: ۱۰۹۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توسط بنيان بركت؛

مدرسه ۵ كلاسه بركت روستاي دشتك افتتاح شد

مدرسه ۵ كلاسه بركت روستاي دشتك از توابع شهرستان آوج افتتاح شد.

مدرسه ۵ كلاسه بركت روستاي دشتك افتتاح شد

به گزارش صبح قزوين، مدرسه 5 كلاسه بركت روستاي دشتك از توابع شهرستان آوج افتتاح شد.

براي ساخت اين واحد آموزشي در زميني به مساحت 350 متر مربع در مجموع بيش از 3 ميليارد و 500 ميليون ريال از محل موسسه بنيان بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) هزينه شده است.

مدرسه روستاي دشتك سومين مدرسه بركت در استان قزوين است كه پيش از اين مدارس بركت در روستاهاي رودك و حسين آباد از توابع بخش مركز بوئين زهرا افتتاح شده بود.

بنيان بركت درصدد است براساس رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب يك هزار مدرسه را در يك هزار روستا و منطقه محروم كشور احداث كند.

یکی از اصلی ترین شاخص ها در توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی هر کشوری ، آموزش و پرورش است.

سرعت عمل ، رعایت استانداردهای لازم در ساخت فضاهای آموزشی و هماهنگی و همکاری نزدیک بنیاد برکت با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور ، از ویژه گی های برجسته عملکرد مدرسه سازان بی نام این بنیاد در خصوص مدرسه سازی است .

براساس دستور رهبر معظم انقلاب مدظله العالی توجه ویژه به ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی به عنوان مکمل فعالیت های کار آفرینی در روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور ، از پنج سال پیش در دستور کار بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرارگرفته است.

ساخت مدارس برکت با نیاز سنجی از وزارت آموزش و پرورش وانعقاد قراداد با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و گروههای جهادی دانشجویی و تامین به موقع منابع ازطریق بنیاد برکت انجام می شود.

ادارات کل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در سراسر کشور از نحوه همکاری و هماهنگی بنیاد برکت در پیشبرد ساخت و ساز مدارس رضایت کامل دارند.

انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان