۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین یک نماینده مجلس از افتخاری حمایت می‌کند/ باید او را بیرون کنیم!
کد خبر: ۹۷۶۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حمله شمس به رئیس‌کمیته‌فوتسال:

یک نماینده مجلس از افتخاری حمایت می‌کند/ باید او را بیرون کنیم!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد شدید از رئیس کمیته فوتسال، گفت: یک نماینده مجلس از افتخاری حمایت می‌کند ولی همه باید دست به دست هم بدهیم تا او را از فوتسال بیرون کنیم!

 یک نماینده مجلس از افتخاری حمایت می‌کند/ باید او را بیرون کنیم!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، حسین شمس درباره انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ملی هفت، هشت ماه بلاتکلیف بود و سرمربی نداشت، انتخاب ناظم الشریعه خبر خوبی بود ولی خبر بهتر و خوشتر می‌تواند رفتن سیدرضا افتخاری از فوتسال باشد! ایشان از بیرون فوتسال وارد این رشته شده است و اهالی فوتسال او را قبول ندارند. امیدواریم که به زودی خبر رفتن ایشان از فوتسال را بشنویم!

وی با بیان اینکه یک نماینده مجلس از افتخاری حمایت می‌کند، گفت: به واسطه همین حمایت، افتخاری در وزارت ورزش هم پُست گرفته است و هیچکس جرات نمی‌کند به او بگوید «بالای چشمت ابرو است.»

سرمربی پیشین تیم ملی افزود: الان دوره اینکه فلان نماینده پشت سر آدم باشد و حمایت کند، گذشته است. تاریخ مصرف این کارها تمام شده. وزارت ورزش هم باید تکلیف را روشن کند که چرا به یک نفر به صرف داشتن حمایت از سوی یک نماینده، پُست داده است. فوتسال در ایران ۱۶ میلیون هوادار دارد؛ یعنی بیشترین طرفداران ورزشی در ایران فوتسالی هستند ولی حالا سرنوشت این رشته را یک نماینده مجلس با حمایت از یک فرد دیگر تعیین می‌کند.

شمس در ادامه انتقاداتش تاکید کرد: آقای گودرزی (وزیر ورزش) که ادعا می‌کند در این دولت فرصت را به ورزشی‌ها می‌دهد، باید بگوید چطور با حرف یک نماینده مجلس کار می‌کند. چطور وزارت ورزش برای برکناری مهدی محمدنبی (دبیر پیشین فدراسیون فوتبال) وسط گود آمد و همه کار کرد ولی برای برکناری افتخاری کاری نمی‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه تیم ملی در حال حاضر نیاز به حمایت دارد، گفت: تدارکات مناسب تا جام ملتهای آسیا می‌تواند تیم ملی را موفق کنند. برگزاری مسابقات تدارکاتی می‌تواند راهگشا باشد. من از ناظم الشریعه حمایت می‌کنم. او روز دوشنبه هم تلفن زد و از من رخصت گرفت. همه وظیفه دارند که از تیم ملی حمایت کنند همانطور که همه باید دست به دست هم بدهند و افتخاری را از فوتسال بیرون کنند!


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان