۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سومين جلسه كميته فرهنگي و پيشگيري از اعتياد در قزوين
کد خبر: ۹۷۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین برگزار شد؛

سومين جلسه كميته فرهنگي و پيشگيري از اعتياد در قزوين

سومين جلسه كميته فرهنگي و پيشگيري از اعتياد با حضور مسئولان استاني در قزوين برگزار شد.

سومين جلسه كميته فرهنگي و پيشگيري از اعتياد در قزوين
به گزارش صبح قزوین، سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتياد با حضور مسئولان استاني از جمله مدير كل بهزيستي استان قزوين و مدیر کل امور اجتماعی استانداری قزوين برگزار شد.
همچنين در اين جلسه مسئولاني مانند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوين و معاون امور پیشگیری بهزیستی استان قزوين حضور داشتند.
سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتياد با حضور 22 نفر از اعضای کمیته فرهنگي و پيشگيري از اعتياد در سالن اجتماعات اداره كل بهزیستی استان قزوين برپا شد.
در این جلسه مدیر کل امور اجتماعی استانداری قزوين پيرامون پيشگيري از اعتياد مطالبي را بيان كرد و افزود: همکاری همه دستگاهها برای پیشبرد امور در این زمینه مهم است.
اين مسئول در ادامه خواستار همکاری مضاعف ارگانها براي پيشگيري از اعتياد و همچنين اجراي دقيقتر سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد شد.
در سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتياد به برگزاری نمایشگاههای تخصصی پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیطهای زير پوشش استان قزوين توسط اداره كل بهزیستی اين استان تاكيد شد.
در اين جلسه با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در هفته مبارزه با مواد مخدر با محوریت برپایی نمایشگاه تخصصی پیشگیری اولیه از اعتیاد، فرمانده لشگر 16 زرهی استان قزوين خواستار برگزاری بيشتر اين نمایشگاهها برای كارمندان و سربازان اين نهاد و ديگر دستگاهها و اقشار مختلف جامعه شد.
انتهاي پيام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان