۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اجراي پروژه‌هاي مهمي در منطقه يک شهرداري قزوين در دستور کار قرار دارد
کد خبر: ۹۶۹۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

اجراي پروژه‌هاي مهمي در منطقه يک شهرداري قزوين در دستور کار قرار دارد

صادقی: پروژه‌هاي مهمي در منطقه يک شهرداري قزوين با توجه به بافت فرسوده اين منطقه در دستور کار قرار دارد.

اجراي پروژه‌هاي مهمي در منطقه يک شهرداري قزوين در دستور کار قرار دارد
به گزارش صبح قزوین به نقل از  اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: پروژه‌هاي مهمي در منطقه يک شهرداري قزوين با توجه به بافت فرسوده اين منطقه در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستيم خدمات رفاهي شهروندان در اين منطقه ارتقاء يابد.
فرامرز صادقي که در برنامه تلويزيوني پيام شهر سخن مي‌گفت، با بيان اينکه ميزان درآمد پيش بيني شده در منطقه يک کمتر از بودجه است، افزود: شهرداري قزوين با توجه به نياز مناطق بودجه‌ها را تقسيم بندي مي‌کند و با توجه به بافت فرسوده منطقه يک شهرداري قزوين اجراي پروژه‌هاي متعدي در اين منطقه در اولويت قرار گرفته است.
وي افزود: شهرداري قزوين براي احياي بافت فرسوده در اين منطقه تملک 4 محور اصلي قزوين از جمله خيابان تبريز، محمديه و کوچه شهيد طباخ‌حسيني در دستور کار قرار گرفته است تا ساخت و سازها در اين بافت فرسوده رونق بگيرد.
اين مقام مسوول با اشاره به تمهيدات و تشويقات شهرداري قزوين براي احياي بافت فرسوده، بيان کرد: ساخت و ساز در بافت هاي فرسورده افزايش پيدا کرده است.
صادقي در خصوص تملک حريم امام زاده حسين(ع) گفت: طبق توافق با اداره کل اوقاف و امورخيريه استان قزوين، شهرداري قزوين مجري اجراي اين طرح است و بودجه تملک اين منطقه بر عهده اداره کل اوقاف مي‌باشد که در سال گذشته 900ميليون تومان اعتبار در اجراي فاز يک اين پروژه هزينه شده است.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين با اشاره به اجراي فاز پنجم پروژه بسترسازي رودخانه نواب بيان کرد: در حال حاضر اين پروژه از 40درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است که تا پايان شهريورماه امسال عمليات عمراني اين پروژه به اتمام خواهد رسيد.
اين مقام مسوول با بيان اينکه اين پروژه در 3 سال به علت گستردگي کار هر ساله قسمتي از اين پروژه انجام شده است، گفت: در سال جاري 900ميليون تومان اعتبار هزينه خواهد شد.
صادقي در خصوص احداث بوستان ملاخليلا بيان کرد: اين پروژه 7هکتاري در سه ماه دوم سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد و اين بوستان يک پروژه چند منظوره است که مي توان هم به شهروندان خدمات ارائه کند و هم مسافران مي توانند به عنوان بوستان مسافر از اين بوستان استفاده کنند.
وي با بيان اينکه براي احداث اين بوستان زمين‌ اين بوستان تملک شده است و همه درخت هاي اين مجموعه 7 هکتار حفظ خواهد شد، افزود: خاکبرداري اين پروژه به اتمام رسيده است.
صادقي در خصوص سد معبر ساختماني گفت: به دليل عرض کم معابر، سد معبر ساختماني باعث ايجاد معضلات بسياري مي‌شود که در اين خصوص نظارت هاي لازم صورت مي گيرد و با متخلفين برخورد مي‌شود.
اين مقام مسوول در خصوص روند عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح ابوترابي گفت: اين پروژه با سرعت خوب در حال انجام است و طي 18 ماه عمليات عمراني اين پروژه که از 2 ماه پيش آغاز شده به اتمام خواهد رسيد.
وي بيان کرد: احداث 5 تقاطع غيرهمسطح ديگر در منطقه يک شهرداري قزوين در دست مطالعه است.
اين مسوول با بيان اينکه در سال جاري براي 20رديف پروژه، بودجه تعريف شده است، گفت: تقاطع غيرهمسطح ابوترابي، پياده روسازي، بسترسازي رودخانه نواب، آماده سازي سطح منطقه، احداث بوستان، احداث مجموعه فرهنگي ، خانه فرهنگ، تملک شهيد انصاري غرب، احداث سرويس هاي بهداشتي، مطالع ميدان ميوه و تربار و جمع آوري آب هاي سطحي از جمله پروژه هاي منطقه يک شهرداري قزوين در سال جاري مي باشد.
صادقي در خصوص پروژه‌هاي پياده روسازي در منطقه يک گفت: امسال عمليات عمراني پياده روسازي در محور خيابان بوعلي تمام شده است و در محور نهران قديم و بوعلي از 70درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار مي‌باشد و در خيابان هلال احمر پروژه پياده روسازي تازه آغاز شده است.
وي بيان کرد: احداث سه بوستان ديگر در اين منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان