۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دومين جشنواره محيط زيست در آموزه‌هاي رضوي
کد خبر: ۹۶۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين خبر داد:

دومين جشنواره محيط زيست در آموزه‌هاي رضوي

مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين از برگزاري دومين جشنواره منطقه‌اي محيط زيست در آموزه‌هاي رضوي در شهريورماه امسال خبر داد.

دومين جشنواره محيط زيست در آموزه‌هاي رضوي
به گزارش صبح قزوین به نقل از اداره روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، علي فرهادي اظهار داشت: سازمان حفاظت محيط زيست در نظر دارد به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و روز محيط بان و همزمان با دهه كرامت در راستاي جلب توجه و تفكر مردم عزيز، علاقه‌مندان و دوستداران محيط زيست بويژه صاحب نظران و هنرمندان، جشنواره " محيط زيست در آموزه‌‌هاي رضوي" را با محور بررسي اثرات بهره‌مندي ز سيره و معارف حضرت ثامن الحجج در اصلاح رفتارهاي محيط زيستي آحاد جامعه برگزار نمايد.
وي گفت: اين جشنواره از مجموعه برنامه‌هاي يازدهمين جشنواره بين المللي امام رضا (ع) و در زمينه مسابقات فرهنگي و هنري مي‌باشد كه به صورت منطقه‌اي برگزار مي‌شود و منطقه يك شامل استان هاي قزوين، قم، البرز، تهران، مازنداران، گيلان و مركزي است و دبيرخانه منطقه‌اي آن در اداره كل حفاظت محيط زيست استان البرز قرار دارد.
مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين موضوعات اصلي اين جشنواره را فيلم و عكس و موضوع فرعي آن را وبلاگ نويسي اعلام كرد.
فرهادي تصريح كرد: آثار تهيه شده بايد در ارتباط با حيات وحش، طبيعت و محيط زيست استان باشد و علاقه‌مندان تا 15 شهريور مهلت دارند آثار خود را به دبيرخانه استاني جشنواره واقع در اداره روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين ارسال نمايند.
وي در پايان يادآور شد: به نفرات برگزيده جوايز ارزنده‌اي اهدا خواهد شد كه جايزه نفر اول 20 ميليون ريال، نفر دوم 15 ميليون ريال و نفر سوم يك ميليون ريال خواهد بود و علاقه‌مندان جهت اطلاع از شرايط و ضوابط جشنواره مي‌توانند به سايت اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين به نشاني اينترنتي www.
qazvin.
doe.
ir و يا سايت اداره كل حفاظت محيط زيست اداره كل حفاظت محيط زيست استان البرز به نشاني اينترنتي www.
alborz.
doe.
ir مراجعه نمايند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان