۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با رعایت قانون و بی طرفی مجریان محقق می شود
کد خبر: ۹۵۸۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد:

برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با رعایت قانون و بی طرفی مجریان محقق می شود

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با رعایت قانون و بی طرفی مجریان و دست اندرکاران انتخابات تامین و محقق می شود.

 برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با رعایت قانون و بی طرفی مجریان محقق می شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، ایوب رحیمی در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان و اولین نشست مشترک اعضای ستاد با هیات نظارت بر انتخابات در سخنانی اظهار کرد: پس ابلاغ وزارت کشور برای اعضای ستاد انتخاباتی توسط استاندار احکامی صادر شد و در ادامه ستاد انتخابات شهرستانها نیز فعال شد ه است.
وی افزود: این پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان است و تمام مسائل مرتبط به انتخابات در سطح استان در این جلسات طرح و پیگیری شده است.
رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه"ضرورت بررسی و آسیب شناسی انتخابات در دوره های گذشته به فرمانداران ابلاغ شده است." ادامه داد:کاهش یا افزایش جمعیت مناطق و پیش بینی تعداد صندوق ها و شعب اخذ رای از دیگر مواردی است که در دستور کار ستاد انتخابات استان و شهرستان ها قرار دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به منشور انتخاباتی ریاست جمهوری اظهار داشت: سلامت ، رعایت قوانین، حضور حداکثری مردم و بی طرفی در انتخابات از تاکیدات جدی رئیس جمهور و وزیر کشور می باشد که نقش انکارناپذیری در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در اسفند ماه خواهد داشت.
وی افزود: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در سطح استان و شهرستانها در موعد مقرر وجود دارد و فرمانداران امکانات لازم را پیش بینی کرده اند که پس از ابلاغ روز شمار انتخابات برنامه ها پیش بینی و براساس برنامه زمان بندی پیش خواهد رفت.




انتهای پیام/7008

منبع: استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان