۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استانداری؛ پاتوق گروه ها و اشخاص نیست
کد خبر: ۹۵۷۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

روزبه:

استانداری؛ پاتوق گروه ها و اشخاص نیست

روزبه استاندار قزوین تاکید کرد: استانداری؛ پاتوق گروه ها و اشخاص نیست! بلکه محلی است که باید اولویت های استان در اولویت باشد.

استانداری؛ پاتوق گروه ها و اشخاص نیست
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، مرتضی روزبه در جلسه کمیته پیگیری مطالبات و مصوبات جلسات و نشست های استانداری بیان داشت: 21 ماه از دوره استانداری بنده به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید می گذرد و برنامه ها و اولویت های اساسی استان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: لازمه اجرایی شدن دقیق مصوبات و تصمیات اتخاذ شده در جلسات این اسست که دبیرخانه فعالی برای این موضوع وجو.د داشته باشد و از طریق یک کمیته ویژه این دغدغه ها در ستاد استانداری و دستگاههای اجرایی پیگیری شود.
استاندار بیان داشت: تاکنون 18 جلسه اتاق فکر آب در استان برگزار شده که نتایج و دستاوردهای خوبی را برای استان به همراه داشته است و در مقایسه با دوره های گذشته قابل مقایسه نیست.
وی گفت: بیان صرف دردها و مشکلات چاره ساز نیست و باید با ارائه راهکار به سمت پیگیری و حل مسائل حرکت کرد.
استاندار با بیان اینکه" استانداری جای خوش و بش با جریان ها و گروه های سیاسی نیست بلکه محلی است که باید اولویت های استان در اولویت باشد." تصریح کرد: دغدغه ها و مطالبات مدیریت ارشد استان باید به برنامه تبدیل و در قالب کمیته ای تخصصی پیگیری شود.
وی گفت: استانداری پاتوق گروهها واشخاص نیست و مشاورین استاندار به شکل صوری و تشریفاتی انتخاب نشده اند بلکه همه باید بدانند که موضوع و دستور کارشان چیست و برنامه ها و دغدغه ها را پیگیری کنند.


انتهای پیام/7008

منبع: استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان