۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۷۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

سومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان برگزار شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان با محوریت پرسش و پاسخ در مورد مسائل سازمان در سالن دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزارشد.

سومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای تاکسیرانان است.
وی اضافه کرد: در این کارگاه‌ها مسائل مختلف که به نوعی به تاکسیرانان ارتباط دارد، آموزش داده می شود تا سطح آگاهی و اطلاعات عمومی تاکسیرانان افزایش یابد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در سومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان 175 نفر از تاکسیرانان حضور داشتند و محوریت اصلی این کارگاه پرسش و پاسخ در مورد مسائل مرتبط با سازمان تاکسیرانی بود.
دربندی زاده تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی علاوه‌بر بیان سیاست‌های کلی سازمان، سرگرد حدادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آبیک و داوود عظیمی معاون اجرایی سازمان نیز سخنانی در حیطه کاری خود ارائه کردند.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط چهره به چهره تاکسیرانان با مسئولان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین موجب می‌شود تعامل بین آنان افزایش یافته و قطع‌یقین افزایش تعاملات نیز در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان موثر است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با ارائه این آموزش‌های ضمن خدمت سطح اطلاعات و آگاهی تاکسیرانان را افزایش داده و گام مثبتی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان برداریم.



انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان