۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین السلمانیه به مرکزی نظامی تبدیل شده است/بازجویی از مجروحان در بیمارستان
کد خبر: ۹۵۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

السلمانیه به مرکزی نظامی تبدیل شده است/بازجویی از مجروحان در بیمارستان

یکی از فعالان حقوق بشری بحرینی با اشاره به ممانعت رژیم از ملاقات وی با یکی از شهروندان بحرینی که در اثر به کارگیری گلوله ساچمه ای زخمی شده و از سوی خانواده اش به بیمارستان السلمانیه منتقل شده است این بیمارستان را شبیه بازداشتگاه دانست.

السلمانیه به مرکزی نظامی تبدیل شده است/بازجویی از مجروحان در بیمارستان
به گزارش صبح قزوين به نقل از پایگاه الوفاق، یوسف المحافظه فعال حقوق بشری بحرینی گفت: سلمان محمد علی شهروند بحرینی که بر اثر گلوله ساچمه ای نظامیان رژیم زخمی شده است، در حبس اجباری به سر می برد.

وی افزود: به من اجازه ملاقات با این مجروح را که در بیمارستان السلمانیه به سر می برد، ندادند و نظامیان در مقابل اتاقی که وی در آن بستری است قرار دارند و به من گفتند که به آنها دستور داده شده است مانع ملاقات شوند.

المحافظه بیان کرد: در مدتی که من در بیمارستان بودم فردی از دادستانی به مدت بیست دقیقه از سلمان محمد علی بازجویی کرد در حالی که اجازه وکیل به این زخمی شده داده نشده است.

وی افزود: پس از انتقال سلمان محمد علی به السلمانیه وضعیت وی شبیه بازداشت شدگان است و دلیل نگرانی تظاهرات کنندگان از درمان در بیمارستانهای دولتی به همین دلیل است و بیمارستانها به مناطق اشغالی تحت کنترل نظامیان مبدل شده است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان