۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کشته ‌شدن دو سرکرده گروه‌های مسلح در شمال شرقی سوریه
کد خبر: ۹۴۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشته ‌شدن دو سرکرده گروه‌های مسلح در شمال شرقی سوریه

درگیری‌های مسلحانه روی داده میان دو گروه تروریستی در استان رقه کشته شدن یکی از سرکردگان این گروه را به دنبال داشت. از سوی دیگر انهدام مقر عناصر وابسته به گروه «جبهه النصره» در حسکه نیز موجب کشته شدن یکی از سرکردگان این جبهه شد.

کشته ‌شدن دو سرکرده گروه‌های مسلح در شمال شرقی سوریه
به گزارش صبح قزوين به نقل از خبرگزاری فارس در دمشق، روز گذشته شهر رقه، مرکز استان رقه در شمال سوریه شاهد درگیری‌های شدید و سخت بین دو گروه تروریستی موسوم به «گردان‌های نوادگان رسول» و «امارت اسلامی شام و عراق» وابسته به سازمان القاعده در سوریه بود.
در جریان این درگیری‌ها ده‌ها نفر از عناصر مسلح دو طرف کشته و زخمی شدند که در میان کشته‌ها «حسین کجوان»، سرکرده گروه تروریستی «کتیبة القادسیة» وابسته به «گردان‌های نوادگان رسول» را به دنبال داشت.
از سوی دیگر و از استان «حسکه» در شمال شرقی سوریه نیز گزارش شده است که یگان‌های ارتش سوریه یک مرکز تجمع افراد مسلح وابسته به گروه «جبهه النصره» را در روستای «التایه» از توابع ریف «القحطانیه» در استان حسکه هدف قرار داد.
در جریان این عملیات ده‌ها عنصر مسلح مستقر در این مقر کشته شدند که در میان کشته‌ها یکی از فرماندهان میدانی جبهه النصره شناسایی شد.
این درحالی است که کمیته‌های مردمی کردهای سوریه یک گروه مسلح در روستای «مظلومه» از توابع شهرک «القحطانیه» در ریف قامشلی در حسکه را هدف قرار داده و شماری از عناصر مسلح را کشته و شمار دیگری را زخمی کردند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان