۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین خبری از کوهنورد مشکین‌شهری نیست / فعالیت ۱۰ اکیپ امداد کوهستان
کد خبر: ۹۴۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خبری از کوهنورد مشکین‌شهری نیست / فعالیت ۱۰ اکیپ امداد کوهستان

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با گذشت دو روز و علیرغم تلاش نیروهای پر تلاش امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل هنوز خبری از کوهنورد گمشده مشکین‌شهری نیست.

خبری از کوهنورد مشکین‌شهری نیست / فعالیت ۱۰ اکیپ امداد کوهستان
به گزارش صبح قزوين،‌ رامین معبودی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نیروهای ما از تمام جبهه‌ها اعم از غرب، شرق، شمال و جنوب در جست‌و جوی این کوهنورد گمشده هستند اما به رغم تلاش‌ها و فعالیت اکیپ‌های مختلف هنوز ردپایی از کوهنورد گمشده پیدا نکرده‌ایم.
وی عنوان کرد: این کوهنورد که در کنار دریاچه قله سبلان با همراهان و دوستان خود عکس یادگاری گرفته و تصاویر او نیز موجود است در هنگام بازگشت به دلایل نامعلومی از گروه جدا شده و در فاصله قله تا پناهگاه به یکباره ناپدید شده است که ما به محض اطلاع نیروهایمان را از روز سه‌شنبه به مشکین‌شهر و از آنجا به مناطق مختلف اعزام کردیم تا جست‌و جوی خود را آغاز کنند ولی با گذشت دو روز هنوز اثری از این کوهنورد نیست.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در کنار نیروها و امدادگران متخصص در امداد و نجات کوهستان دیروز بالگرد جمعیت هلال احمر نیز با سرکشی به مناطق مختلف به دنبال این کوهنورد بوده اما با وجود گشت‌های مکرر آثار و نشانه‌ای از این کوهنورد پیدا نشده است.
معبودی با بیان اینکه در حال حاضر 10 اکیپ جمعیت هلال احمر در مسیرهای مختلف و جبهه‌های متعدد صعود به سبلان مستقر بوده و حتی به صعود‌کنندگان نیز سپرده‌ایم تا درصورت پیدا کردن نشان و علائمی به سرعت به ما اطلاع‌ دهند، یادآور شد: مدیر عامل جمعیت هلال احمر به همراه مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل امروز با حضور در مشگین‌شهر پیگیر این موضوع هستند تا علل و عوامل این موضوع را از نزدیک مورد بحث و بررسی قرار دهند ولی امیدواریم این کوهنورد به نقطه صعب‌العبور سقوط نکرده و در محاصره حیوانات وحشی قرار نگرفته باشد.
این مسئول در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: برای پیدا کردن جسد احتمالی این کوهنورد دو قلاده سگ جستجوگر نیز به منطقه فرستاده شده که همچنان مشغول جست‌و جو هستند.
منبع:‌فارس انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان