۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نصرتي شهردار قزوين با جديت به دنبال امور فرهنگي – عمراني است
کد خبر: ۹۴۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آيت اله باريک بين، نماينده ولي فقيه در استان قزوين:

نصرتي شهردار قزوين با جديت به دنبال امور فرهنگي – عمراني است

نماينده ولي فقيه در استان قزوين اقدامات شهردار نصرتي را در اهتمام به امور فرهنگي و عمران شهري جدي توصيف کرد.

نصرتي شهردار قزوين با جديت به دنبال امور فرهنگي – عمراني است
به گزارش صبح قزوین به نقل از اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ نماينده ولي فقيه در استان قزوين گفت: يک شهر اسلامي بايد بستر رشد جوانان و مردم را به نحو احسن فراهم کند و وظيفه اهل علم است که براي تحقق اين موضوع تلاش کند.
آيت الله هادي باريک بين در ديدار با شهردار قزوين معاون اداري و مالي شهرداري و مديران عامل سازمان فرهنگي – ورزشي و نوسازي و بهسازي و پارکها و فضاي سبز شهرداري و رئيس اداره روابط عمومي قزوين افزود: ائمه جماعات بايد با مسايل روز بيشتر آشنا شوند تا زمينه جذب بيشتر جوانان فراهم تر گردد و اين وظيفه حوزه علميه است.
امام جمعه قزوين بيان کرد: زحمات شهردار تشکر مي کنم و اميدوارم بتوانين کارهاي فرهنگي بيشتر و موثرتري داشته باشيم.
آيت اله باريک بين گفت: اينکه شهرداري در کمک به هيات هاي مذهبي و مساجد تلاش مي کند وجه مردمي کارها حفظ شود بايد ادمه يابد تا مردم خودشان را اختيار دار کارها بدانند.
نماينده مجلس خبرگان رهبري با اشاره به آيه" تَعاوَنُوا عَلَي البِرِّ وَ التَّقوي" تصريح کرد: در جامه افرادي هستند که اهل بر و تقوي باشند بايد شهرداري طوري عمل کند که زمينه تحقق آيه شريفه با اختيار دادن به مردم فراهم شود.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين در ادمه خاطرنشان کرد:الحمداله نصرتي، شهردار قزوين با جديت به دنبال امور فرهنگي – عمراني است.
آيت اله باريک بين اظهار داشت: اميدوارم در آينده نزديک شاهد يک شهر اسلامي و پيشرفته همراه با ارتقاي وضعيت رفاه شهروندان باشيم که زمينه پذيرش بيشتر معارف اسلامي براي همگان فراهم شود و در سايه نظام و رهبري حقايق ناب و معارف اسلامي گسترش يابد.
پايان پيام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان