۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نماز پورمحمدی برای نماینده مخالف/ وقتی تشویق‌های مجلس مثل استادیوم می‌شود
کد خبر: ۹۳۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماز پورمحمدی برای نماینده مخالف/ وقتی تشویق‌های مجلس مثل استادیوم می‌شود

پیرمؤذن با فریادهای «شیره، شیره» در حالی از نعمت‌زاده در صحن علنی حمایت می‌کرد که این روش در حمایت از فوتبالیست‌ها و در استادیوم‌های ورزشی رایج است، بماند که یک نماینده دیگر در واکنش به او و بعد از هر بار «شیره» گفتن می‌گفت «پاکتی است».

نماز پورمحمدی برای نماینده مخالف/ وقتی تشویق‌های مجلس مثل استادیوم می‌شود
به گزارش صبح قزوين، ششمین جلسه از سومین روز بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی حسن روحانی دقایقی پیش پایان یافت که این جلسه با حواشی جالبی نیز همراه بود.
* حجت‌الاسلام پور محمدی گزینه پیشنهادی وزارت دادگستری به هنگام نطق خود گفت که بین جلسه صبح و عصر مجلس برای نماینده‌‌ای که برای مخالفت با او نطق کرد، نماز خوانده است و گفت: ثواب این نماز برای کوچک‌زاده یا بخشایش اردستانی.
* حسین دهقان وزیر پیشنهادی دفاع که تنها وزیر پیشنهادی بدون مخالف است تنها خودش نطق کرد و با توجه به اینکه نماینده مخالفی نداشت به جای دفاع از خود، از شهدای بزرگ انقلاب اسلامی از قبیل چمران، همت، باکری‌ها و آوینی یاد کرد.
* لاریجانی خطاب به یکی از نمایندگان که در پایان نطق خود و در وقت اضافه شعر می‌خواند، گفت در رای اعتماد به کابینه دولت دهم، نمایندگان از روز سوم به شعرخوانی اقدام می‌کردند اما در این دوره از دو روز مانده به پایان بررسی رای اعتماد شعرخوانی‌ها آغاز شده است.
* به هنگام اظهارات عطاءالله حکیمی نماینده مخالف نعمت‌زاده در حالی که وی چند مرتبه به کهولت سن وزیر پیشنهادی صنعت اشاره می‌کرد هر بار با فریادهای پیرمؤذن که با صدای بلند می‌گفت «شیره» مواجه شد؛ پیرمؤذن آنقدر برای نعمت‌زاده فریاد «شیره» زد که یکی از نمایندگان در واکنش به او و با صدای بلند گفت «پاکتی است».
«شیره» روشی تشویقی رایج در استادیوم‌های ورزشی برای تشویق فوتبالیست‌هاست که استفاده از این روش در خانه ملت قابل توجه است.
* همچون جلسات گذشته نمایندگان در اطراف صندلی‌های وزرای پیشنهادی جلوس کرده و در حال رایزنی با آنها بودند که باهنر ضمن تذکر به آنها گفت برخی نمایندگان دولت جا برای نشستن ندارند و نمایندگان به سر صندلی‌های خود بنشینند تا نمایندگان دولتی سر پا نمانند.
* در بین وزاری پیشنهادی، معمولا در این سه روز همه آنها در تمام زمان جلسه علنی در جلسه حضور نداشتند اما محمود علوی تنها وزیر پیشنهادی است که در این سه روز از ابتدا تا انتهای جلسه علنی در خانه ملت حضور داشت.
* با توجه به تمدید یک ساعته جلسه روز گذشته و حدس رئیس مجلس از تنش‌های دیروز مبنی بر خستگی نمایندگان، جلسه امروز مثل جلسه دیروز تمدید نشد.
منبع : فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان