۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین راه رسيدن به پيشرفت و ترقي در جامعه مانوس شدن با قرآن است
کد خبر: ۹۳۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور نماز، قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش:

راه رسيدن به پيشرفت و ترقي در جامعه مانوس شدن با قرآن است

بنيادي: گم شده بشريت ساخت و ساز نيست، قرآن است و مسئولان نظام برای رسیدن به پیشرفت و ترقی هیچ راهی جزء مانوس شدن با قرآن کریم و عترت ندارند.

راه رسيدن به پيشرفت و ترقي در جامعه مانوس شدن با قرآن است
به گزارش صبح قزوين، محمد بنیادی، مدیرکل امور نماز، قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحيه سی و یکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که در سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام‌نور برگزار شد، اظهار داشت: گم شده بشريت ساخت و ساز نيست، قرآن است و مسئولان نظام برای رسیدن به پیشرفت و ترقی هیچ راهی جزء مانوس شدن با قرآن کریم و عترت ندارند.
وی افزود: همه آحاد مردمي با تمسک به این دو گوهر گرانبها يعني قرآن و عترت می‌توانند مشکلات کشور را برطرف کنند و از اين راه در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.
مسئولان بداانند و آگاه باشند كه همه چيز بايد بستر ساز قرآن ئ عترت در جامعه باشد.
دانش آموزان برگزيده در مسابقات  نماينده 12 ميليون دانش آموز در سراسر كشور مدیرکل امور نماز، قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیش از 12 میلیون دانش‌آموز در مدارس کشور تحصیل می‌کنند، بیان کرد: یک میلیون معلم، مدیر و معاون نیز در تعلیم و تربیت آنان تلاش می‌کنند تا بتوانند انسان‌های موفقی در زندگی باشند.
بنیادی تصريح كرد: دانش آموزان نخبه و برگزيده اي كه در مسابقات اين دوره شركت دارند نماينده 12 ميليون دانش آموز در سراسر كشور و الگوی سایر دانش‌آموزان در 120 هزار مدرسه کشور هستند.
نماز پرچم اتحاد و مشارکت مسلمانان وي خاطر نشان كرد: نماز پرچم اتحاد و مشارکت مسلمانان است و قشرهای مختلف جامعه با اقامه نماز می‌توانند وحدت‌شان را در برابر دشمنان اسلام مستحکم‌تر کنند تا فتنه‌های استکبار نتواند یکپارچگی آنان را از بین ببرد.
این مسئول با اشاره به اینکه نماز و عترت مسلمانان بدون قبول ولایت مورد قبول خداوند متعال نیست، اظهار داشت: بر این اساس آحاد جامعه باید اطلاعات خود را پیرامون این مطلب ارتقا دهند تا از خط مستقیم الهی گمراه نشوند.
مدیرکل امور نماز، قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قرآن، نماز و عترت سه عنصر ارزشمند در جامعه اسلامی است، ابراز داشت: هر جامعه با داشتن این سه مؤلفه می‌تواند به درستی مسیر هدایت را به سوی خداوند متعال طی کند.
بنیادی به شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهيدان از خون خود گذشتند تا امام تنها نماند و امام هم تنها نماند براي اينكه  آنان با از خودگذشتگی و ایثار توانستند از قرآن، عترت و نماز دفاع کنند تا این سه مؤلفه در کشور برپا شود.
سلام و ارادت وزير آموزش و پرورش به دست اندركاران 31 دوره مسابقات قرآن وی در پايان ضمن ابراز ارادت وزير آموزش و پرورش "حاجي بابايي" به دانش آموزان برگزيده، از تلاش مسئولان ارشد استان قزوین از جمله نماینده ولی‌ فقیه استان قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و استاندار قزوین و مسئولان مربوطه برگزاری سی و یکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در قزوین تقدیر و تشکر کرد.
انتهاي خبر/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان