۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قنبرپور; دلخور نیستم/ قهرمانی جام حذفی را می‌خواهیم
کد خبر: ۹۱۸۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برانکو در تمرینات از دستیارانش کم استفاده می‌کند

قنبرپور; دلخور نیستم/ قهرمانی جام حذفی را می‌خواهیم

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید سیاست کاری برانکو این است که کمتر از دستیارانش استفاده می‌کند. او تاکید کرد که از این موضوع دلخور نیست و با آن کنار آمده است.

 قنبرپور; دلخور نیستم/ قهرمانی جام حذفی را می‌خواهیم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مصطفی قنبرپور درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، اظها‌رکرد: در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم تمرینات خوب و با نشاطی را انجام دادیم و سعی داشتیم میزان آمادگی بازیکنان‌مان را بالا ببریم. البته با توجه به این که هفت بازیکن ملی‌پوش‌مان در کنارمان نبودند با نظر برانکو ایوانکوویچ تعدادی از بازیکنان تیم امید به جمع ما اضافه شدند تا در انجام کارهای تاکتیکی خللی ایجاد نشود. خو‌شبختا‌نه وضعیت خوبی در حال‌ حاضر داریم و خودمان را برای بازی شنبه مقابل پیکان در جام حذفی آماده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پر‌سپولیس با قدرت در جام حذفی شرکت می‌کند یا خیر؟ گفت: طی صحبتی که با برانکو داشتیم سیاست کلی ما این است که در هر دو جام یعنی جام حذفی و لیگ با تمام قدرت شرکت کنیم و مطمئنا در جام حذفی نیز به دنبال کسب مقام قهرمانی هستیم. به همین دلیل ما با تمام توان به مصاف پیکان می‌رویم و با انجام یک بازی خوب و این تیم را شکست دهیم.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا درباره انتشار مبالغ قراردادها نظری دارد؟ ا‌دا‌مه‌ داد: من می گویم هر چه که قانون می‌گوید باید آن را اجرایی کرد.

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره نقش کم رنگ دستیاران ایرانی در تمرینات پر‌سپولیس هم، خاطر‌نشان کرد: در کل سیاست کاری آقای برانکو این است که کمتر در تمرینات از دستیارانش استفاده می‌کند. او خودش بیشتر اوقات در میانه زمین است و نکات فنی و تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کند و هر آنچه که نیاز باشد از دستیارانش کمک می‌گیرد. به طور مثال در تمرین روز گذشته (سه‌شنبه) درست است که ما نقش کمتری داشتیم، اما در مواقعی مانند دادن توپ به بازیکنان به برانکو و تیم کمک می‌کردیم.

او تاکید کرد: من از این موضوع ناراحت نیستم، زیرا می دانم که سیاست کاری برانکو این است و البته آن چیزی که برای من مهم است موفقیت پر‌سپولیس است. همه ما دور هم جمع شده‌ایم تا برای موفقیت پر‌سپولیس تلاش کنیم. امیدوارم به اهدافمان برسیم.


انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان