۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برنز قادریان پایان بخش کابوس ناکامی های روز دوم
کد خبر: ۹۱۸۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کشتی فرنگی قهرمانی جهان

برنز قادریان پایان بخش کابوس ناکامی های روز دوم

یوسف قادریان نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی با کسب مدال برنز این وزن در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در آمریکا به کابوس ناکامی های ملی پوشان در روز دوم این مسابقات پایان بخشید.

 برنز قادریان پایان بخش کابوس ناکامی های روز دوم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، رقابت های روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 21 و 30دقیقه سه شنبه شب به وقت تهران در وزن های 59، 71، 80 و 130 کیلوگرم در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد.
قادریان دارنده مدال طلای آسیا در سال 2015 در دیدار رده بندی وزن 80 کیلوگرم مقابل آسخت دیلموخامدوف از قزاقستان قرار گرفت که در وقت اول با اخطار کم کاری که به حریف قزاق دادند، فرنگی کار کشورمان با اجرای بارانداز دو امتیاز پیش افتاد.
قادریان در وقت دوم به رغم گرفتن یک اخطار اما در خاک امتیازی به حریف نداد و این مبارزه با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان پایان یافت و قادریان 22 ساله اولین مدال جهانی خود را در لاس وگاس آمریکا به گردن آویخت.
قادریان فرنگی کار کرجی تیم ملی که اولین تجربه جهانی خود را در رده سنی بزرگسالان در آمریکا تجربه می کند در رقابت های این وزن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مک مور از ساموا را 11 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
وی در این مرحله کیم جین هیوک از کره جنوبی را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
نماینده وزن 80 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف ویکتور ساسونوسکی از بلاروس رفت و در حالی که تا ثانیه های پایانی 3 بر صفر پیش بود داوران با دادن اخطار کم کاری به او، یک امتیاز نیز به حریفش دادند و در ادامه با اجرای فن بارانداز دو امتیاز دیگر گرفت و کشتی 3 بر 3 مساوی شد که به دلیل گرفتن امتیاز آخر توسط حریف، قادریان بازنده اعلام شد.
روز سه شنبه سایر نمایندگان ایران شامل حمید سوریان، افشین بیابانگرد و مهدی علیاری با ناداوری حضوری ضعیف و بحث برانگیز در این رقابت ها داشتند و ضمن نرسیدن به مدال، تیم ایران نیز از رسیدن به سهمیه وزن های 59 و 130 کیلوگرم ناکام ماند.
تیم ایران در روز نخست از سوی قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم یک مدال نقره دست یافت و سعید عبد ولی نیز در وزن 75 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.
رقابت های کشتی فرنگی در وزن های 59 ، 66 ، 71 ، 75 ، 80 ، 85 ، 98 و 130 کیلوگرم برگزار می شود و به غیر از وزن های 71 و 80 کیلوگرم بقیه وزنها می توانند سهمیه المپیک برزیل را بگیرند.
پنجاه و هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو از 15 تا 19 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان