۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین رسالتم خبر رسانی و شغل انبیاست
کد خبر: ۹۱۴۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بیانیه اداره کل اوقاف قزوین به مناسبت گرامیداشت روزخبرنگار؛

رسالتم خبر رسانی و شغل انبیاست

شان و منزلت خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی بدان جهت والاست که در جهت ارائه خدمت به مردم و آگاهی بخشیدن به آنان تمامی سعی و همت خویش را بکار می بندند و آنچه که دارند در طبق اخلاص می گذارند.

رسالتم خبر رسانی و شغل انبیاست
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین این اداره کل در بیانیه ای روز خبرنگار را به جامعه خبری و اصحاب رسانه استان قزوین تبریک گفت متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد : رسالتم برای آگاهی بخشیدن است پیامبر اعظم "ص" در جامعه اسلامی و علوی ما حرفه ارزشمند خبرنگاری از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار است .
و شان و منزلت خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی بدان جهت والاست که در جهت ارائه خدمت به مردم و آگاهی بخشیدن به آنان تمامی سعی و همت خویش را بکار می بندند و آنچه که در دارند در طبق اخلاص می گذارند.
هفدهم مرداد ماه ، تداعی گر یاد خاطره شهید عرصه اطلاع رسانی " محمود صارمی " می باشد که با خون خود حیات تازه ای به عزت خبرنگاران بخشید .
اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار این روز را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی ، تاثیر گذراران و سخت کوشان رسانه وهمه ميراث داران حقيقي قلم و آگاهي که خالصانه و براساس وظيفه الهي و انساني خويش با سعه صدر و فروتنی در جهت امید بخشی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه فعالیت می کنند تبریک گفته و از خداوند منان مسئلت داردکه در انجام رسالت خطیر خبرنگاری که همان امانت داری و صداقت است بیش ازپیش موفق و موید باشید.
انتهای پیام/9002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان