۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي شهر از سه پروژه شاخص شهرداری قزوین بازدید کردند
کد خبر: ۹۰۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بازدید از پروژه های عمرانی؛

اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي شهر از سه پروژه شاخص شهرداری قزوین بازدید کردند

اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر قزوين با شهردار و مديران شهرداري قزوين از سه پروژه شاخص شهرداری قزوین بازدید کردند.

اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي شهر از سه پروژه شاخص شهرداری قزوین بازدید کردند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر قزوين با شهردار و مديران شهرداري قزوين از سه پروژه شاخص شهرداری قزوین بازدید کردند و در جریان روند عملیات عمرانی پروژه‌های مرمت و بازسازی مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه، تقاطع غیرهمسطح کابلی امام علی(ع) و تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی قرار گرفتند.
علی‌رضا خزائلی، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین در جریان بازدید از مرمت و بهسازی مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه گفت: عملیات عمرانی مرمت و بهسازی این مجموعه تاریخی بیش از 80درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال 92 به طور کامل مرمت و بهسازی این مجموعه به اتمام خواهد رسید.
همچنین مسعود حق لطفی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین نیز در خصوص تقاطع غیرهمسطح کابلی امام علی(ع) گفت: این تقاطع اولین تقاطع غیرهمسطح کابلی در استان قزوین است و تا پایان شهریورماه 92 عملیات عمرانی این پروژه به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح کابلی امام علی(ع) رینگ غربی شهر قزوین، بلوار امام علی(ع) و اتوبان قزوین و زنجان به هم متصل می‌شوند.
حق لطفی بیان کرد: عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی با سرعت بالایی در حال انجام است و امیدواریم با ثبت یک رکورد جدید در انجام پروژه های عمرانی شهر قزوین این پروژه در مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان