۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین آزمايش خط تله سی‌یژ کامان- زرشک شهر قزوین موفقيت آميز انجام شد
کد خبر: ۸۹۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

آزمايش خط تله سی‌یژ کامان- زرشک شهر قزوین موفقيت آميز انجام شد

اولین مرحله راه اندازي آزمايشي خط تله سی یژ در منطقه گردشگری کامان- زرشک با موفقیت انجام شد.

آزمايش  خط تله سی‌یژ کامان- زرشک شهر قزوین موفقيت آميز انجام شد
به گزارش صبح قزوین، شهردار قزوین گفت: اولین مرحله راه اندازي آزمايشي خط تله سی یژ در منطقه گردشگری کامان- زرشک با موفقیت انجام شد.
مسعود نصرتی با اعلام این خبر افزود: خط تله سی یژ کامان به طول هزار و 450 متر، ساخت كشور فرانسه با استفاده از موتور ترميك، به طور آزمايشي راه اندازي شد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کابل در مسیر ایستگاه مبدأ، مقصد و 14 پایه میانی بر روی قرقره های دکل ها قرار گرفته و با تکمیل بخش الکتریکال و نصب صندلي ها و انجام تست نهایی این خط آماده بهره برداری خواهد بود.
این مقام مسئول همچنین از برنامه ريزي جهت تکمیل ساختمان رستوران ايستگاه مبدأ خط تلی سی یژ کامان زرشک با تخصیص 6 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: در صورت تأمین به موقع این بودجه پیش بینی می‌شود فاز اول این رستوران در مكاني به مساحت 670 مترمربع با کاربری خدمات رفاهی، در زمستان امسال به بهره برداری برسد.
وی در پایان به همکاری و حمایت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری پروژه منطقه نمونه گردشگری کامان -زرشك اشاره و تصريح کرد: با توجه به حجم گسترده‌ این پروژه و محدودیت تامین منابع مالی، امیدواریم با سرمايه گذاري بخش خصوصی، شاهد اجرای ساير بخش هاي این پروژه و تکمیل آن باشيم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان