۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین آگاه سازی حقوقی جامعه اولین رسالت بسیج حقوقدانان است
کد خبر: ۸۹۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

آگاه سازی حقوقی جامعه اولین رسالت بسیج حقوقدانان است

جمال انصاری:هرچقدر این تشکیلات از نظرکیفی و کمی توانمندتر باشد بیشتر می تواند چتر خدمتی خود را بهتر و عالمانه تر بگستراند.

 آگاه سازی حقوقی جامعه اولین رسالت بسیج حقوقدانان است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری گفت: در دوره ای که برخی احزاب درکشورهای اسلامی نتوانستند حمایت مردم را همچنان به عنوان ابزار پیشرفت داشته باشند، مایه افتخار است که جمهوری اسلامی ایران توانسته پس از 34 سال مقتدرانه با اتکا به مردم در جهان نقش افرینی نماید.
وی در خصوص عملکرد بسیج حقوقدانان بیان داشت: در بسیج حقوقدانان باید قدرت جذب داشته باشیم لذا روش کاری خود را باید ارتقاء سطح کیفی و کمی امور قرار دهیم.
انصاری با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج حقوقدانان گفت: حقوقدانان افراد ناآگاه جامعه نیستند بلکه نسبت به بدنه عمومی جامعه جزء افراد متنفذ و آگاه می باشند، علاوه بر اقدامات، اصلاح و ارتقاء تشکیلاتی که در ارتقاء عملکرد و اخلاق محقق می شود بر آگاه سازی جامعه حقوقی نیز مبتنی باشد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح نمود: اگرچه اهداف آرمانی مطلوب است اما زمانی این مطلوبیت بیشتر خواهد شد که این اهداف اجرایی شود، لذا تبیین اهداف آرمانی برای بلندمدت و اهداف اجرایی برای کوتاه مدت ضرورت دارد.
وی افزود: هرچقدر این تشکیلات از نظرکیفی و کمی توانمندتر باشد بیشتر می تواند چتر خدمتی خود را بهتر و عالمانه تر بگستراند.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان