۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تحرکات عربی و غربی برای دامن زدن به خشونت در مصر/ وزش طوفانهای مخالف با سیاست آمریکا در منطقه
کد خبر: ۸۹۸۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تحرکات عربی و غربی برای دامن زدن به خشونت در مصر/ وزش طوفانهای مخالف با سیاست آمریکا در منطقه

یک روزنامه عرب زبان با اشاره به تحرکات کشورهای عربی و غربی برای نا امن کردن مصر، اخوان المسلمین را مجری طرحهای آمریکا در این کشور دانست.

تحرکات عربی و غربی برای دامن زدن به خشونت در مصر/ وزش طوفانهای مخالف با سیاست آمریکا در منطقه
به گزارش صبح قزوين به نقل از  روزنامه المنار، مصر این روزها در معرض حمله آمریکایی، اروپایی و قطری برای مهار طوفانهای مخالف و سنگین قرار گرفته است.
در واقع طوفانهایی که به تازگی در خاورمیانه شروع به وزیدن کرده، با سیاستهای آمریکا و برنامه های شرارت این کشور تناقض دارد.
گفتنی است که آمریکا اجرای این سیاستها را به گروه اخوان المسلمین سپرده است، این طوفانها برنامه موسوم به "طرح تغییر" ی را در معرض نابودی قرار می دهد که آمریکا عهده دار هدایت و فرماندهی آن در خاورمیانه است.
محافل سیاسی آگاه گزارش دادند: هدف از حمله کشورهای اروپایی، قطر و آمریکا به مصر، مهار خواستگاه طوفانهای مخالف و فعالیت در راستای افزایش خشونت و هرج و مرج در این کشور است.
به گزارش این محافل، آمریکا همچنان به اخوان المسلمین اطمینان می دهد که هنوز فرصت آن وجود دارد که مسیر تغییر و تحول به عقب بازگردانده شود.
در واقع هدف آمریکا از اطمینان بخشی، حفظ روحیه سران اخوان المسلمین در مصر و سایر کشورها و درنتجه تداوم فشار، تظاهرات و تحصن است.
این مسئله همچنین هرج و مرج و خشونت را در کشورهای عربی افزایش خواهد داد.
واشنگتن همچنین در تلاش است که هر گونه تلاش سران دولت مصر برای بازگرداندن امنیت و ثبات به این کشور را خنثی کنند و از این طریق مانع حرکت چرخ رشد اقتصادی مصر شوند.
این مسئله در پایان به معنای مانع تراشی در برابر عبور مصر از بحران سیاسی است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان