۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بی اعتمادی روزافزون فلسطینیان به تشکیلات خودگردان در سایه مذاکرات سازش
کد خبر: ۸۹۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بی اعتمادی روزافزون فلسطینیان به تشکیلات خودگردان در سایه مذاکرات سازش

یک روزنامه آلمانی از بی اعتمادی روزافزون فلسطینیان به سیاستهای تشکیلات خودگردان در سایه مذاکرات سازش که تنها به بدتر شدن شرایط فلسطینیان انجامیده است خبر داد.

بی اعتمادی روزافزون فلسطینیان به تشکیلات خودگردان در سایه مذاکرات سازش
به گزارش صبح قزوين، روزنامه "تاگس سایتونگ"، در مطلبی نوشت: در کرانه باختری به تدریج اعتراضات علیه مذاکرات سازش در واشنگتن شکل می گیرد.
شک فلسطینیان به تشکیلات خودگردان بسیار بالاست.
نویسنده در ادامه خاطر نشان کرد: در سایه مذاکرات به اصطلاح صلح بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین در واشنگتن، در کرانه باختری به آرامی مخالفتها علیه سیاستهای ابومازن ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین افزایش می یابد.
"خالد جرار"، معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در این باره اظهار داشته است که بیست سال مذاکرات سازش شکست خورده کافی است.
مدیریت این گفتگوها توسط ایالات متحده به ویژه مسئله ساز است، چرا که واشنگتن در جبهه رژیم صهیونیستی قرار دارد.
از زمان شروع مذاکرات به اصطلاح صلح در واشنگتن، جبهه خلق برای آزادی فلسطین تا کنون دو تجمع را در رام الله برگزار کرده است.
نویسنده در ادامه به خشونت پلیس علیه فلسطینیان معترض در کرانه باختری اشاره کرده و در بخش دیگری از این مطلب نوشت: ما با برخی  ساکنان رام الله در خیابانها صحبت کردیم و ظاهرا به ندرت کسی واقعا به گفتگوهای در حال انجام سازش اعتماد دارد.
وعد ناصر، یکی از فعالان فلسطینی در این باره اظهار داشته است که به جای حرکات نمادین رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی 104 اسیر فلسطینی، ما می خواهیم بهبود آشکار شرایط را ببینیم.
ابومازن خود را ارزان فروخته است.
وی همچنین درباره انتقاد روزافزون فلسطینیان جوان به سیاستهای ابومازن سخن گفته و اظهار داشت: ما خواهان پایان یافتن تحقیرها، شهرک سازی رژیم صهیونیستی، بازداشتها و ایست بازرسیهای خیابانی هستیم.
انتقاد به ابومازن همچنین به دلیل شرایط اقتصادی است.
"عبدالله ابو رحمه"  از دیگر فعالان فلسطینی که در زندانهای رژِیم صهیونیستی به سر می برد نیز در این باره اظهار داشته است که: مذاکرات به اصطلاح صلح که از بیست سال پیش جریان دارد تنها شرایط ما را بدتر کرده است.
سرزمین ما همواره کوچکتر می شود و شهرکهای غیر قانونی رژیم صهیونیستی گسترده تر.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان