۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین با حضور نهاوندیان پای یاسر هاشمی به دفتر رئیس جمهور باز می شود
کد خبر: ۸۹۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام حسینی:

با حضور نهاوندیان پای یاسر هاشمی به دفتر رئیس جمهور باز می شود

حسینی:با حضور آقای نهاوندیان به عنوان رئیس دفتر، پای یاسر هاشمی به دفتر ریاست جمهوری باز خواهد شد و ایشان در امور ریاست جمهوری اعمال نظر خواهد کرد.

با حضور نهاوندیان پای یاسر هاشمی به دفتر رئیس جمهور باز می شود
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با صبح قزوین گفت: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، اکثرا از جبهه اصلاح طلب هستند که بعضی از آنها در زمان فتنه نقش بسیار موثری در ایجاد شلوغی ها و آشوب های خیابانی داشته اند، کارنامه آنها در این زمینه کاملا مشخص است.
وی ادامه داد: گفته می شود آقایان پورمحمدی و رحمانی فضلی از جبهه اصولگرا انتخاب شده اند اما غالب انتخاب ها از جبهه مخالف است.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: شعار رئیس جمهور اعتدال بوده که متاسفانه ما در انتخاب کابینه شاهد این اعتدال نبودیم و در این مورد جانبدارانه عمل شده است.
البته ممکن است آقای روحانی تحت فشار و یا بنابر توصیه برخی افراد به این انتخاب رسیده باشند اما نتیجتا کابینه چندان دلچسب و کارآمد به نظر نمی رسد.
وی بیان داشت: رئیس جمهور حق دارد هر انتخابی داشته باشد اما در بسیاری از موارد تحت تاثیر روابط قرار می گیرد.
البته مجلس نیز اختیار دارد که همچون سدی در مقابل انتخاب های غلط بایستد و توان تجزیه و تحلیل شرایط را دارد اما ممکن است در مجلس نیز روابط به کارشکنی ها منجر شده و یا گزینه نادرست را بجای گزینه درست انتخاب کنند.
نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: قبل از بسته شدن لیست ایشان احتمال می رفت که از آقایان عارف و قالیباف هم در کابینه ایشان استفاده شود که البته به دلایلی کاملا نامعلوم محقق نشد و گویی با هم تعامل کافی نداشتند.
وی افزود: رئیس جمهور حق دارد از هر جریان و هر شخص مدنظر خود استفاده کند و هیچ ناظری جز مجلس در این رابطه وجود ندارد.
آقای هاشمی تسلط زیادی بر روی رئیس جمهور دارند و در مراسم تحلیف نیز ایشان به همراه همسر و فرزندانشان در مجلس حضور داشتند.
حسینی اظهار داشت: با حضور آقای نهاوندیان به عنوان رئیس دفتر، پای یاسر هاشمی به دفتر ریاست جمهوری باز خواهد شد و ایشان در امور ریاست جمهوری اعمال نظر خواهد کرد.
انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان