۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مهمترین دلایل ارجاع دانشجویان به کمیته‌های انضباطی در یکسال گذشته
کد خبر: ۸۸۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون امور دانشجویان داخل اعلام کرد:

مهمترین دلایل ارجاع دانشجویان به کمیته‌های انضباطی در یکسال گذشته

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از ابلاغ شیوه نامه جدید انضباطی تا پایان شهریور خبر داد و گفت: مباحث آموزشی ۷۰ درصد تخلفات دانشجویی را به خود اختصاص می دهد.

 مهمترین دلایل ارجاع دانشجویان به کمیته‌های انضباطی در یکسال گذشته
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، سید ابوالحسن ریاضی درباره بیشترین آمار تخلف دانشجویان طی یک سال گذشته که منجر به ارجاع آنان به کمیته انضباطی شده بود گفت: بیشترین سهم ارجاع به کمیته انضباطی مربوط به تخلفات آموزشی است.

وی با بیان اینکه مباحث آموزشی ۷۰ درصد تخلفات دانشجویی را به خود اختصاص می دهد، افزود: بعد از مباحث آموزشی، بخشی از ارجاعات به کمیته انضباطی مربوط به اختلافات دانشجویی است که منجر به تنش در محیط دانشگاه می شود.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: بخشی از مواردی هم که منجر به ارجاع دانشجویان به کمیته انضباطی می شود در برهم زدن نظم خوابگاه و تخلف های حوزه اخلاقی است.

وی درباره ابلاغ شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویی افزود: این شیوه نامه فرایند بررسی تخلفات و انطباق با تنبیه‌ها و روند رسیدگی امور را در سطح کمیته بدوی و تجدید نظر برای وحدت رویه تدوین می کند.

ریاضی افزود: بازنگری شیوه‌نامه انضباطی دانشجویی در وزارت علوم به اتمام رسیده و چون وزارتخانه های بهداشت و علوم در حال طراحی یک شیوه نامه انضباطی به صورت مشترک هستند؛ اکنون همکاران ما در وزارت بهداشت مشغول اظهار نظر در خصوص این شیوه نامه هستند.

وی ادامه داد: طبق وعده همکاران ما در وزارت بهداشت، امیدواریم تا پایان شهریورماه اظهارنظرها را ارایه دهند که متن نهایی با امضاء دو وزیر ابلاغ شود.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان