۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بانك اطلاعاتي شهداي استان قزوين ساماندهي مي شود
کد خبر: ۸۸۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عجم در كميته برنامه ريزي كنگره شهدا:

بانك اطلاعاتي شهداي استان قزوين ساماندهي مي شود

عجم گفت: در زمینه اسناد و مدارک شهدا باید پیگیری‌ها بیشتر شود و بانک اطلاعاتی شهدای استان قزوين متمرکز شود.

بانك اطلاعاتي شهداي استان قزوين ساماندهي مي شود
به گزارش صبح قزوين، عجم استاندار قزوين در جلسه كميته برنامه ريزي كنگره شهدا استان قزوين اظهار كرد: ستاد برگزاري كنگره شهدا از يك سال گذشته آغاز شده و كميته هاي برگزاري اين كنگره نيز به كار خود ادامه مي دهد.
عجم در ادامه افزود: در زمینه اسناد و مدارک شهدا باید پیگیری‌ها بیشتر شود و بانک اطلاعاتی شهدای استان قزوین در یکی از سازمان‌ها مانند بنیاد شهید و امور ايثارگران متمرکز شود.
عجم با اشاره به تامين منابع مالي مربوط به برگزاري اين كنگره در استان قزوين ابراز كرد: در واقع برنامه ريزي براي تامين منابع مالي كنگره شهدا هزينه كردن نيست بلكه يك سرمايه گذاري عظيم است.
وي با توجه به ضرورت فعالیت بیشتر برای جمع‌آوری آثار شهدا تصریح کرد: مباحث و تفکرات مختلف باید به اشتراک گذاشته شود و ارائه گزارش های مستمر از کمیته‌های فعال در ستاد کنگره شهدا به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.
استاندار قزوين بيان كرد: با ارتباط مؤثر بین کمیته‌‌‌‌های ستاد کنگره شهدا می‌توان آنچه را که در کمیته پژوهش و تدوین تولید می‌‌شود در کمیته فضای مجازی نیز منعکس کرد.
عجم خاطر نشان كرد: مسئولان کمیته‌های کنگره شهدا باید برای تحقق اهداف برگزاری یادواره شهدای استان قزوین، برنامه مدونی را تهیه کرده و با برآورد اعتبارات مورد نیاز آن را در اولویت‌‌های کار این کنگره قرار دهند.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان