۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین احمدی‌نژاد: هیچکس سقف پرواز ملت نیست/وزارت اقتصاد منسجم‌ترین مدیریت تاریخ کشور را داشت
کد خبر: ۸۶۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

احمدی‌نژاد: هیچکس سقف پرواز ملت نیست/وزارت اقتصاد منسجم‌ترین مدیریت تاریخ کشور را داشت

رییس‌جمهور، سقف پرواز ملت ایران را نامحدود دانست و گفت: هیچ‌کس حق ندارد معیار اندازه‌گیری ملت و مبنای تنظیم برنامه‌هایش را توان محدود خودش بداند.

  احمدی‌نژاد: هیچکس سقف پرواز ملت نیست/وزارت اقتصاد منسجم‌ترین مدیریت تاریخ کشور را داشت
به گزارش صبح قزوين به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد در مراسم رونمایی از طرح جامع اطلاعات مالیاتی و معرفی دستاوردهای نوین وزارت امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: باور من یعنی ایمان متکی بر آگاهی من این است که ظرفیت‌های ملت ایران بی‌پایان است و ملت ما این شایستگی را دارد که در بالاترین نقطه بنشیند و پیشگام، الگو، مرجع و پرچمدار باشد.
  وی با بیان اینکه با چنین ملتی می‌شود کارهای بسیار بزرگ انجام داد، اظهار کرد: کارهایی می‌توان انجام داد که خارج از توان و تصور آدم‌های کوچک و حتی آدم‌هایی که خیال می‌کنند خیلی بزرگ هستند، است.
باید عظمت ملت را باور کنیم و متناسب با این عظمت افق‌ها را ترسیم و همت‌ها را تجمیع کنیم و برای حرکت آماده باشیم.
  رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: هیچ‌کس حق ندارد معیار اندازه‌گیری ملت و مبنای تنظیم برنامه‌هایش را توان محدود خود بداند، در درون ملت ایران استعدادهای کم‌نظیر و بی‌نظیری وجود دارد و هرکس که بخواهد این استعدادها را مسدود کند یا اینکه ببندد و سقف پرواز را پایین بگیرد و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کند که استعدادها فرصت پرواز پیدا نکند، در واقع هم به ملت و هم به خودش جفا کرده است.
هرکس هرچقدر هم که بالا باشد، سقف پرواز ملت نیست چراکه سقف پرواز ملت یک افق بی‌نهایت است.
  وی همچنین خاطرنشان کرد: صدها کار بزرگ می‌شود در سخت‌ترین شرایط و با وجود سنگین‌ترین فشارها انجام داد.
ما می‌توانیم.
بالاخره سن که بالا می‌رود ممکن است جسم فرسوده شود و این فرسودگی جسم بر همت انسان اثر بگذارد ولی من با اعتقاد می‌گویم با باور من توانمندی‌های ملت ایران ده‌ها برابر است.
  رییس‌جمهور همچنین گفت: امیدوارم اندیشه‌ای که امروز بر وزارت اقتصاد و دارایی حاکم است، روزبه روز شکوفاتر شود و در خدمت اهداف الهی و انسانی ملت ایران و همچنین آرمان‌های الهی و بشری حرکت کند.
  احمدی‌نژاد با اشاره به تقدیر از وی در این مراسم که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی انجام شد، گفت: من اطلاع نداشتم که می‌خواستید از من تشکر کنید، من کاری نکرده‌ام.
اتفاقا در ذهن من این بود که این برنامه را برای تشکر صمیمانه از همکارانمان در وزارت اقتصاد امور و دارایی بهانه کنیم.
من قدر کارهای شما را می‌شناسم و از همه شما تشکر می‌کنم.
  وی اضافه کرد: باید اینقدر پافشاری کنیم که این اندیشه‌های شما تبدیل به فرهنگ عمومی شود و هرکس نتواند برای آن مانعی ایجاد و یا اینکه سرعتش را کم کند.
شاید بتوان گفت منسجم‌ترین مدیریت کشور در طول تاریخ کشور، تیم وزارت اقتصاد بوده است.
  احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود اظهار کرد: کسی تصور نکند که کار تمام شده، چراکه کار آغاز شده است.
کسی که هدف‌های بلند انسانی دارد، عناوین و مناسبت‌ها و شرایط تغییری در اراده او ایجاد نمی‌کند آینده متعلق به شما و ملت ایران است و انشاءالله همچنان همدل دست به دست هم برای ساختن فردای روشن‌تر و پیش به سوی قله‌های افتخار برداریم.
  به گزارش ایسنادر این مراسم از سوی وزارت اقتصاد و دارایی هدایایی به احمدی‌نژاد تقدیم شد.
  شهریاری معاون وزیر اقتصاد در همین راستا اظهار کرد: کارنامه عملکرد وزارت امور اقتصادی در دولت‌های نهم و دهم، همچنین مجله علمی – پژوهشی که بولتنی است از کارهای اقتصاد در این دوره‌ها انجام شده، از هدایای ما به آقای احمدی‌نژاد است.
ضمن اینکه ما یک زیرانداز از سوی آقای وزیر و شورای معاونین برای آقای احمدی‌نژاد خریدیم که روی آن نماز بخوانند و برای ما دعا کنند.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان