۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین سازمان لیگ اجازه بازی به باشگاه‌های بدهکار را نمی‌دهد
کد خبر: ۸۰۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سازمان لیگ اجازه بازی به باشگاه‌های بدهکار را نمی‌دهد

رئیس کمیته انضباطی درباره عدم ثبت قرارداد بازیکنان با باشگاه‌های بدهکار گفت: سازمان لیگ اجازه بازی به بازیکنان باشگاه‌های بدهکار را نمی‌دهد.

سازمان لیگ اجازه بازی به باشگاه‌های بدهکار را نمی‌دهد
به گزارش صبح قزوين به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی درباره عدم ثبت قرارداد بازیکنان با باشگاه‌های بدهکار گفت: رای کمیته انضباطی مبنی بر اینکه باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد با بازیکنان را ندارند، کماکان بر قوت خود باقی است و اجرایی است و سازمان لیگ عامل اجرایی این رای است و همه چیز را زیر نظر دارد.
وی درباره اینکه اگر هیئت‌های فوتبال قراردادهای بازیکنان و باشگاه‌ها را ثبت کنند چه اتفاقی می‌افتد گفت: در چند روز گذشته برخی اعلام کرده‌اند که هیئت‌ها قراردادهای باشگاه‌ها و بازیکنان را ثبت کرده‌اند، اما به صورت دقیق باید اشاره شود که چه باشگاه و چه بازیکنانی در هیئت‌ها ثبت کرده‌اند.
ضمن اینکه کمیته انضباطی ارتباط مستقیمی با هیئت‌ها ندارد، سازمان لیگ به باشگاه‌های بدهکار اجازه بازی بازیکنان را نخواهد داد.
حسن زاده در پایان گفت: باشگاه‌های بدهکار باید تا یکشنبه مورخ 23/4/92 با اخذ تاییدیه از کمیته انضباطی و با مراجعه به هیئت استان ذیربط و سازمان لیگ برتر نسبت به برطرف نمودن نواقص موجود در پرونده و رعایت الزمات قانونی اقدام نمایند.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان