۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین يازدهم ماه رمضان جشن گلريزان برگزار مي شود
کد خبر: ۷۹۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير عامل ستاد ديه استان قزوين:

يازدهم ماه رمضان جشن گلريزان برگزار مي شود

آبفروش: زندانياني به دلايل جرائم غير عمد در زندان هستند كه به وسيله جشن گلريزان به آنها كمك مي كنيم.

يازدهم ماه رمضان جشن گلريزان برگزار مي شود
به گزارش صبح قزوين، آبفروش مدير عامل ستاد ديه استان قزوين خبر داد: هفدهمين جشن گلريزان براي آزادی زندانيان جرائم غيرعمد يازدهم ماه مبارك رمضان برگزار مي شود.
آبفروش اظهار كرد: هم اكنون 106 زنداني به دلايل جرائم غير عمد در زندان هستند كه براي آزادي شان به 300 ميليارد ريال نياز است.
وي در ادامه افزود: در حال حاضر 31 نفر تصادفي داريم كه تعدادي از آنها محكوم و تعدادي متهم هستند و هنوز راي برايشان صادر نشده است 9 نفر هم به دليل مهريه و 66 نفر هم در خصوص جرائم مالي در زندان هستند.
مدير عامل ستاد ديه استان قزوين ادامه داد: در سال گذشته 257 نفر به وسيله جشن گلريزان آزاد شدند و مبلغ جمع آوري شده در اين جشن يك ميليارد تومان بود.
وي ابراز كرد: شماره حساب 0105258189000ستاد ديه بانك ملي آماده دريافت كمك هاي مردمي است.
رمضان ماه آمرزش و مغفرت، ایثار و از خود گذشتگی و کرم و بخشش است و از این ماه بندگان شایسته و نیکوکار خدا به خوبی استفاده می کنند تا توشه ای برای آخرت خود ذخیره کنند.
با حلول ماه مبارک رمضان خيرين نيكوكار با اشتیاق و شور و شوق وصف ناپذیري به زندانيان و خانواده هاي درمانده كمك کرده و روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.
براي تقویت و بهره گیری از این فرصت الهی بهترین کار كمك به نيازمندان است و با توسل به ائمه اطهار (ع) باید تلاش کنیم تا اين گروه آسيب ديده به آغوش خانواده هاي خود بازگردند.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان