۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهردار خاکعلی عزل شد
کد خبر: ۷۹۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با اجماع اعضای شورای اسلامی شهر آبیک؛

شهردار خاکعلی عزل شد

شهردار شهر خاکعلی با اجماع اعضای شورای اسلامی این شهر، عزل و داوود موسی‌زاده به عنوان سرپرست شهرداری منصوب شد.

شهردار خاکعلی عزل شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از خبرگزاری فارس، خاکعلی پس از آبیک دومین شهر شهرستان آبیک و جزو بخش بشاریات است که در سال 84 به شهر تبدیل شده و یدالله لطفی به عنوان نخستین شهردار این شهر کار خود را در شهرداری آغاز کرده است.
علی خسروی‌زاده دومین شهردار خاکعلی بوده و پس از وی شهرداری با سرپرستی علیرضا صالحی اداره شده است.
بنابر این گزارش با پیگیری مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک احمد محمدی‌ملالر شهردار جدید خاکعلی که سابقه فعالیت در شهرهای دو استان تهران و اردبیل را در کارنامه کاری خود داشت، به عنوان چهارمین شهردار بر کرسی شهرداری نشست.
اعضای شورای اسلامی این شهر در 21 شهریورماه سال 91 در مراسم معارفه شهردار جدید عنوان کرده بودند که با همدلی و وحدت با شهرداری در راستای پیشرفت و عمران این شهر گام‌های خوبی برداشته می‌شود.
حمید شفیعی عضو شورای اسلامی شهر خاکعلی در خصوص برکناری احمد محمدی ملالر چهارمین شهردار این شهر به خبرنگار فارس در آبیک گفت: نارضایتی شهروندان، عملکرد نامناسب، عدم اجرای دقیق مصوبات و ضعیف بودن در امور اجرایی از مهم‌ترین دلایل برکناری شهردار بوده است.
وی افزود: در 10 ماه فعالیت شهردار خاکعلی، بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی در اختیار وی گذاشته بودیم که آن طور که باید و شاید اجرایی نشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با اجماع اعضای شورای اسلامی شهر، محمدی ملالر برکنار شد و با حکم عبدالحسین داداشی فرماندار این شهرستان، داوود موسی‌زاده به عنوان سرپرست شهرداری خاکعلی سکان شهرداری این شهر را در 13 تیرماه بر عهده گرفت.
شفیعی خاطرنشان کرد: عزل شهردار نفع شخصی نبوده بلکه بنابر مصلحت مردم و شهر خاکعلی صورت گرفته است.
گفتنی است، اعضای شورای اسلامی شهرخاکعلی، محمدی ملالر را استیضاح کرده و از وی 18 سئوال پرسیده بودند که شهردار نتوانسته بود پاسخ‌های قانع‌کننده به شورای شهر بدهد و این مسئله هم مزید بر برکناری وی شد.
موسی‌زاده سرپرست جدید شهرداری خاکعلی و پنجمین شهردار این شهر 16 سال سابقه کار در شهرداری دارد و زمانی هم سرپرست شهرداری شال بوده است.
انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان