۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خون شهید شحاته و یارانش دامان مرسی را گرفت
کد خبر: ۷۵۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام ذوالنوری در مصاحبه اختصاصی با صبح قزوین:

خون شهید شحاته و یارانش دامان مرسی را گرفت

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری گفت: خون شهید شحاته و دو یارش دامان آقای مرسی را گرفت و بعد از شهادت شهید شحاته، پای وی در اداره امور کشور سست تر شد.

خون شهید شحاته و یارانش دامان مرسی را گرفت
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین، در مورد تحولات مصر اذعان داشت: امروز ما نمونه های این اسلام هراسی و شیعه کشی رادر مصر می بینیم و خون شهید شهاته و دو یارش دامان آقای مرسی را گرفت.
بعد از شهادت شهید شهاته، پای وی در اداره امور کشور سست تر شد.
وی در ادامه تصریح کرد: چون مرسی به وهابی ها اشاره بر شیعه را قول داده بود، ما می بینیم جایی که با شیعه درگیر شدند خداوند متعال از آنها انتقام گرفت و امروز این فضایی که در مصر اتفاق افتاده است را شاهد هستیم.
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: با چراغ سبز آقای مرسی و با شرکت وی در همایش ضد شیعه و با قول پشت پرده ای که به وهابی ها داده بود،  می بینیم که شیعه کشی در مصر اتفاق می افتد و علت همه ی این ها هم چند مسئله مهم است.
ذوالنور ادامه داد: یکی این مسئله که در طول تاریخ هرجا اسلام و مکتب اهل بیت(علیه السلام) وسط آمده، تاثیر آن خیلی چشمگیر بوده در مقابل کفر و دشمنان بشریت استقامت خود را نشان داده است؛ لذا در طول تاریخ این امر اثبات شده است و آمریکا، اسرائیل، اروپا از اسلام وهابیت نمی ترسند از اسلام عربستان سعودی، از اسلام القاعده نگرانی ندارند با آنها کفار می آیند، بلکه آنچه آن ها را می ترساند اسلام ناب محمدی و اهل بیت(علیه السلام) است.
این تحلیلگر در پایان اذعان داشت: مورد دوم بحث انقلاب اسلامی است که فرهنگ اهل بیت و اسلام ناب را در جهان گسترش داده و الگوی بیداری اسلامی شده است، مورد سوم هم ردپای جمهوری اسلامی ایران در صحنه ی تاثیرگذاری جهان است که دشمن در تلاش برای زدودن این تاثیرگذاری مهم می باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان