۱۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۱ سه شنبه

صبح قزوین قزوین مهیای میزبانی از میهمانان تابستان
کد خبر: ۷۴۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

طی بازدید ستاد نظارت بر تسهيلات سفر بیان شد:

قزوین مهیای میزبانی از میهمانان تابستان

بازدید مشترک معاونت نظارت بر خدمات تاسیسات گردشگری استان براي سفرهاي تابستاني انجام شد.

قزوین مهیای میزبانی از میهمانان تابستان
به گزارش صبح قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، بازدید مشترک معاونت نظارت بر خدمات تاسیسات گردشگری استان براي سفرهاي تابستاني انجام شد.
 نادر محمدي معاون گردشگري، سرمايه گذاري و تامين منابع ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با اعلام اين خبر گفت: معاونت نظارت بر نحوه ارائه خدمات گردشگری در سال 92 طرح نظارتي خود را براي سفرهاي تابستان آغاز نموده و نظارت بر کيفيت و کميت و نرخ اغذيه، ارائه سرويس مطلوب به مسافران، رعايت بهداشت و.
.
.
از برنامه‌هاي بازديد تاسیسات گردشگری استان است كه جهت رفاه حال مسافران انجام مي‌شود.
وی همچنین اظهار داشت: كميته نظارت گشت‏هاي خود را براي كنترل خدمات تاسيسات گردشگري جهت پذيرايي از گردشگران از 25خرداد ماه شروع و تا پایان تعطیلات تابستان نيز ادامه خواهد داد و بازدیدها توسط كارشناسان سازمان ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگري، بهداشت، سازمان بازرگانی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل نظارت بر اماکن عمومی صورت خواهد پذیرفت که ضمن نظارت، راهنمايي‌هاي لازم به مديران و كاركنان واحدها ارائه و با متخلفینی که از قوانین و مقررات سرپیچی می‌کنند برخورد می‌شود.
محمدي افزود: با نظارت مستمر و مشترک دستگاه‌های عضو کمیته بر تاسیسات گردشگری امیدواریم بتوانیم سطح خدمات ارائه شده به گردشگران را افزايش داده و ضمن برخورد مناسب و پذیرایی مطلوب، سفر خوب و خوشي را براي آنها فراهم نماييم.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان