۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کفاشیان; وزارت ورزش از ما راضی نیست
کد خبر: ۷۲۲۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جلسه می‌گذاریم تا مشکل تیم بزرگسالان و امید حل شود

کفاشیان; وزارت ورزش از ما راضی نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش از ما راضی نیست و ما باید تلاش کرده و رضایت او را جلب کنیم.

 کفاشیان; وزارت ورزش از ما راضی نیست
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، علی کفاشیان که در کمپ تیم‌های ملی، محل تمرین تیم ملی حضور یافته بود، درباره اینکه چرا ملی‌پوشان در ورزشگاه دستگردی تمرین نمی‌کند، گفت: چمن شماره یک ما فقط در اختیار تیم ملی و تیم دیگری تمرین نمی‌کند. زمین شماره دو را هم کم کم می‌خواهیم بازسازی کنیم و به نظرم بهترین شرایط را دارد.

وی درباره وضعیت تیم ملی پیش از دیدار مقابل گوام گفت: تیم ما بر اساس تصمیم کادرفنی تیم ملی یک تیم جوان و آینده‌دار است. باید به مسیر جدیدی برویم و به نظرم اگر بچه‌ها بازی را جدی بگیرند و تیم حریف دست کم گرفته نشود شرایط خوبی به وجود خواهد آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های امروز حبیب کاشانی مبنی بر اینکه علی کفاشیان و محمود اسلامیان باید اختلافات بین تیم ملی و تیم امید را حل کنند تا بازیکنان تیم امید در اختیار محمد خاکپور باشند نه کارلوس کی‌روش گفت: ما همیشه تفاهمی بین تیم ملی و تیم امید داریم. قرار بر این است هر موقع تیم ملی بازی رسمی داشت بازیکنان در اختیار این تیم باشند و بازیکنان تیم امید هم در اینجا تمرین می‌کنند؛ هر موقع هم تیم امید مسابقات اصلی‌اش آغاز شد این بازیکنان در اختیار تیم امید قرار خواهند گرفت.

کفاشیان ادامه داد: اکنون در تیم امید فضای خوبی ایجاد شده که این هم حاصل مدیریت و تلاش حبیب کاشانی است. برای حل این اختلافات جلسه‌ای خواهیم گذاشت تا وضعیت مسابقات و اردوی تیم امید در هلند مشخص شود. قطعا اولویت‌بندی‌هایی خواهیم داشت و مسائل مد نظر کی‌روش را هم در نظر می‌گیریم تا هماهنگی خوبی با تیم امید برگزار شود.

وی تاکید کرد: هم تیم ملی و هم تیم امید برای ما مهم هستند و باید هماهنگی هم به‌وجود آید که این نیاز به یک جلسه دارد چون کی‌روش دست بازتری دارد و قطعا می‌تواند به تیم امید کمک کند. تیم امید برای ما اهمیت دارد چون 40 سال است به المپیک نرفته‌ایم و باید تمام توانمان را به کار بگیریم تا به این موفقیت برسیم.

کفاشیان در خصوص اینکه گویا مشکل بازیکنان سرباز همچنان حل نشده و آنها نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند گفت: ما در هر صورت تابع مقررات هستیم و هر چیزی قانون بگوید آن را می‌پذیریم اما به دنبال این هستیم تا نگاه ویژه‌تری به بازیکنانی شود که می‌توانند تیم ملی را کمک کنند. ما به دنبال تفاهم هستیم تا نظام وظیفه شرایط این بازیکنان را قبول کند.

وی در واکنش به این مسئله که گویا داستان پولادی برای دیگر بازیکنان سرباز هم دردسرساز شد و دیگر نظام وظیفه قبول نمی‌کند که تجربه تلخ این بازیکن برای دیگر بازیکنان هم پیش بیاید گفت: اینطور نیست. بهترین جا برای بازیکنان ما همین ایران است. پولادی قبلا به خارج از کشور رفته بود و ما از قبل آی تی سی او را صادر کرده بودیم اکنون هم به نفعش است که به ایران برگردد و من معتقدم این کار را خواهد کرد. دیگر بازیکنان سرباز هم اکنون یک به یک خودشان را نشان داده‌اند و به دنبال خدمت سربازی هستند و به نظرم تنها پایگاه رشد آنها ایران است و جای دیگری نمی‌توانند کاری کنند.

کفاشیان درباره اینکه گویا در خصوص بازیکنان سرباز بین نظام وظیفه و وزارت ورزش و جوانان تفاهمنامه‌ای امضا شده بود که با داستان پولادی این تفاهمنامه به هم خورده است گفت: به هر حال ما تابع مقررات هستیم و این موضوع هم دست نظام وظیفه و نیروهای مسلح است.

«گفته می‌شد تیم ملی برای سفر به کشور گوام دچار مشکل است و هنوز روادید سفر به این کشور برای بازیکنان حل نشده است». کفاشیان در واکنش به این موضوع گفت: ما مشکلی برای گرفتن ویزای کشور گوام نداریم.

وی درباره اختلافش با وزیر که به مجلس شورای اسلامی هم کشیده شد و اینکه اختلافات بالا گرفته اظهار داشت: ما اختلافی با هم نداریم بلکه این وزیر ورزش است که از ما راضی نیست و ما باید تلاش کرده تا او را راضی کنیم.

کفاشیان درباره اینکه گویا محمود گودرزی خواستار پاسخگویی فدراسیون فوتبال به کارهایی که انجام داده است شده گفت: ما در قبال تمام کارهایی که مربوط به خودمان باشد پاسخگو خواهیم بود و باید تلاش کنیم وزارت ورزش را راضی کنیم.



انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان