۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از تصمیم شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص حذف خیابان شهید انصاری تا سقوط هواپیمای آموزشی در قزوین
کد خبر: ۶۴۷۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از تصمیم شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص حذف خیابان شهید انصاری تا سقوط هواپیمای آموزشی در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از تصمیم شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص حذف خیابان شهید انصاری تا سقوط هواپیمای آموزشی در قزوین
امام جمعه قزوین با بیان اینکه حضور امام رضا(ع) در ایران از جنس من کنت مولا و برای تبلیغ امر ولایت بود گفت: دولت آستین‌های خود را بالا زده و دغدغه‌اش رفع بیکاری، تولید مفید و فعال کردن کارخانه‌هایی باشد که تعطیل شده اند.


توزیع مجوزهای استخدامی بصورت متمرکز و وزارتخانه ای انجام می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: توزیع مجوزهای استخدامی بصورت متمرکز و وزارتخانه ای انجام می شود یعنی نیازها با توجه به رویکرد سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور شناسایی و سهمیه بندی می شود.


همایش بزرگ پیاده روی خانواده در قزوین برگزار می‌شود
همایش بزرگ پیاده روی خانواده به مناسبت هفته دولت و روز قزوین برگزار می‌شود.


تلاش کنید اولویت‌های استان در مقام اولویت بماند و به حاشیه نرود/ مدیران از آمارسازی پرهیز کنند
استانداری قزوین گفت: تلاش کنید اولویت‌های استان در مقام اولویت بماند و به حاشیه نرود و این مهم همکاری تمام دستگاه‌ها و رسانه‌های استان را می‌طلبد.


تضعیف ارکان مؤثر انقلاب مثل شورای نگهبان خدشه به وحدت ملی و همدلی و همزبانی است
سرلشکر جعفری در واکنش به سخنان برخی مسئولان گفت: تحقق سخنان برخی از مسئولان به معنی آغاز فرسایش استقلال و عزت نظام اسلامی و انقلابی ایران است.


آزادگان سرافراز ایران اسلامی اسوه های صبر و پایداری هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: آزادگان سرافراز، اسوه های صبر و پایداری هستند چرا که در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب، مردانه ایستادگی کردند.


آسفالت 200 کیلومتر از راههای روستایی استان طی 20 ماه گذشته

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: حدود 1192 پروژه در سطح روستاها در حال اجرا است و همچنین طی 20 ماه گذشته200 کیلومتر آسفالت روستایی در سطح استان انجام شده است.


اجرای طرح‌های ضربتی در محورهای مختلف استان/ نبستن کمربند جان دو نفر را در تصادف پژو گرفت

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه دو نفر جان خود را به واسطه نبستن کمربند از دست داده‌اند گفت: همکاران پلیس راه به دلیل شروع تعطیلات تابستانی و افزایش حضور مسافران در استان طرح‌های ضربتی را اعمال کرده‌اند.


هدف غربی‌ها تصویب توافق در ایران نیست بلکه به دنبال اهداف پساتوافق و پساتحریم هستند
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: آمریکایی‌ها توافق را بهانه‌ای برای رسیدن به یک بحث بزرگتر می‌دانند راهبرد اصلی آنها پساتوافق و پساتحریم در ایران است؛ زیرا سران آمریکایی برای ورود و حضور در برنامه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشورمان برنامه دارند.


نظارت کافی روی برگزاری دوره‌های طب سنتی وجود ندارد/ امروز عده‌ای دین و اعتقادات مردم را ابزاری برای درآمدزایی خود در طب سنتی کرده‌اند

مدرس طب سنتی در قزوین گفت:بحث شاگردی در فضاهای کاربردی شبیه کارآموزی در عطاری‌ها و آموزش باید جدی گرفته شود همچنین باید ارگان‌های ذی صلاح شناسایی شده و سازمان‌های نظارتی این مکان‌های آموزشی را به مردم معرفی کنند.


ارسال 130 اثر از 99 هنرمند به جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی رضوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ارسال 130 اثر توسط 99 هنرمند از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره خبر داد


ظرفیت هنری و فرهنگی استان قزوین به واسطه هنرمندان برجسته آن است
مدیرکل امور مجلس و استان‌های حوزه هنری کشور گفت: یکی از نکات مهم در استان شما که آن را نسبت به برخی دیگر از استان‌های کشور ممتاز کرده، وجود نیروهای ارزشمند و توانمند است که موقع انتخاب مدیران برای ما مشکل به وجود نمی‌آید.


کودتای 28 مرداد؛ آمریکاگرایی با چاشنی سقوط
در سالروز کودتای 28 مرداد قرار داریم، کودتایی که به عنوان نماد تنفر ملت ایران از دولت استبکاری امریکا در اذهان این ملت ثبت وضبط شده است، اما به راستی چرا توطئه دربار در 25 مردادسال 1332 علیه دولت دکتر مصدق ظرف 26 دقیقه با شکست مواجه شد؟و کودتا نافرجام ماند؟ وحتی دکتر مصدق نیز گفت مردم مجازات فوری کودتا گران را می خواهند.


انبوه سازان برای پرداخت عوارض معوقه، شامل 30 درصد تخفیف خوش حسابی می‌شوند
شهردار الوند گفت: با هدف ارتباط گیری با انبوه سازان و ایجاد رابطه دوسویه شهرداری الوند به هر انبوه سازی که نقدا اقدام به پرداخت تمام عوارض معوقه نماید، 30 درصد تخفیف خوش حسابی خواهد داد.


جولان دلالان در صنعت فرش قزوین/سود کم، شرایط سخت بیمه و پرداخت مالیات از مشکلات بافندگان فرش
بافنده فرش قزوین با بیان دغدغه های صنعت فرش گفت: قوانینی که برای بافنده‌ها در نظر گرفته شده بسیار سخت است به نوعی که ما برای واریز بیمه همیشه با چالش مواجه هستیم.


جریانی به دنبال کمرنگ‌کردن چهره تبلیغی ایران در بین ملت‌های جهان است/ رهبری برای بار دیگر به داستان رابطه با آمریکا خاتمه بخشید

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اخیرا عده‌ای در داخل کشور به دشمنان گِرا می‌دادند که ایران به دنبال رابطه با آمریکاست اما رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند: اجازه نفوذ و حضور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آمریکایی‌ها را در کشور نمی‌دهیم.


برگزاری همایش"نقش و وظایف دختران مسجدی" در قزوین
مسئول برگزاری جشن‌های دهه کرامت در استان قزوین از برگزاری همایش"نقش و وظایف دختران مسجدی" با هدف تبیین نقش و جایگاه دختران از نگاه دین و در سیره معصومین (ع) خبر داد.


برنامه‌اي در زمینه سرمایه‌گذاری و پشتیبانی مادي و معنوي از هنر انقلابي و ارزشي ديده نمي‌شود/ قزوین توانمندی تبدیل شدن به قطب فرهنگی کشور را دارد

فیلم نامه نویس قزوینی گفت: اگر مدیریت فرهنگی همراه با حمايت و هدايت در سطح استان شكل قوي تري بگيرد، می‌توان در خدمت فرهنگ اصيل ايران اسلامي، توليدات تصويري قابل توجهي با محوريت وقايع تاريخي اجتماعي اين استان توليد كرد.


آش نخورده و دهان سوخته

حفظ آينده كشور و نظام در دستان معلمان آموزش وپرورش است.


چالش‌های پیش رو در اجرای طرح خرید خدمت بیمارستان رحیمیان
رئیس هیئت مدیره بیمارستان رحیمیان گفت: مردم توقع دارند در صورت اجرای طرح خرید خدمت در این بیمارستان، همه خدمات به آنها ارائه شود و فقط منحصر به بخشی خاص از درمان نشود تا بتوانند کلیه خدمات درمانی قابل ارائه را از این بیمارستان دریافت کنند.


"فیاض باران خیز"
شعر فیاض باران خیز برای بزرگداشت سردار آزادگان مرحوم حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی سروده شده است.


برگزاری نشست کتابخوان محدود به مرکز استان نیست/ اشاعه نگاه تخصصی به حوزه کتاب یکی از دغدغه‌های نهاد کتابخانه ها
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: سیاست کتابخانه‌های عمومی استان، برگزاری این نشست در همه نقاط استان است تا نشست کتابخوان محدود و محصور به شهر قزوین نشود.


ایمان عامل اصلی پیوند دلها، وحدت ملی و امنیت کشور است
امام جمعه قزوین گفت: دیوارهای آهنین و محکمی هم وجود دارند که از رعایت خطوط قرمز هم جدی‌ترند و بنا بر دستورات الهی باید بر انجام آن اهتمام داشت؛ چرا که ایمان عامل اصلی پیوند دلها، وحدت ملی و سرمایه عظیم امنیت کشور است.


نشست تخصصی با شهرداران آسیایی به مناسبت "روز قزوین"/ شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصمیم به حذف خیابان شهید انصاری گرفته است
شهردار قزوین از برگزاری نشست تخصصی با شهرداران آسیایی به مناسبت "روز قزوین" خبر داد و گفت: شورای عالی شهرسازی و معماری ایران یک ماه گذشته تشکیل جلسه داد و این تصمیم گرفته شده که خیابان شهید انصاری حذف شود.


مقام شفاعت حضرت معصومه(س) نشانگر رتبه بالای علمی ایشان می‌باشد/ قم به یُمن حضور حضرت از نظر علم‌آموزی به کوفه زمان تبدیل شده است
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان اینکه مقام شفاعت حضرت معصومه(س) نشانگر داشتن رتبه بالای علمی ایشان است گفت: امروز شهر قم به یُمن حضور ایشان به کوفه زمان از نظر علم آموزی تبدیل شده است.



سقوط هواپیمای آموزشی در قزوین بدون تلفات جانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: خوشبختانه حادثه سقوط هواپیمای آموزشی صبح امروز، تلفات جانی نداشته است.


بررسی کارشناسانه و تخصصی پل قدس ضروری است/ احداث پل قدس سیمای شهری را از بین می برد

رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی مهندسان معمار ایران اظهار کرد: احداث پل قدس بر روی سیما و منظر شهری و به ویژه منازل و کسبه منطقه تاثیر منفی می گذارد و از نظر معماری نیز طرح پل هیچ تناسب و همخوانی با معماری شهر تاریخی قزوین ندارد.


"آزاده" در آستانه روز تولدش با اهدا عضو به 3 نفر جان دوباره بخشید
رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: اعضای بدن "آزاده" 26 ساله در آستانه روز تولدش و سالروز آزادسازی آزادگان جان 3 تن را نجات داد.




انتهای پیام/9003





منبع: اجتماعی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان