۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فغانی از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد
کد خبر: ۶۴۳۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پنالتی که برای ذوب‌آهن گرفتم درست نبود

فغانی از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: هر کسی که فیلم بازی پرسپولیس-ذوب‌آهن را ببیند متوجه می‌شود که صحنه‌ای که پنالتی اعلام کردیم پنالتی نبود.

 فغانی از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، علیرضا فغانی در خصوص محرومیت 4 جلسه‌ای اش از قضاوت به دلیل اشتباهات داوری در دیدار پرسپولیس- ذوب‌آهن گفت: طبق قانونی که وجود دارد ما اجازه نداریم مصاحبه کنیم اما یک موضوع را باید بگویم و آن این است که اظهار نظرهایی که از قول من در این مدت منتشر شده صحت ندارد.

وی ادامه داد: در یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز از قول من عنوان شده که فیلم بازی را دیده‌ام و پنالتی که اعلام کردم درست بوده اما با قاطعیت می‌گویم که این مسئله شیطنت یکی از خبرنگاران است و من چنین حرفی نزدم.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت:‌ هر کسی که فیلم بازی را ببیند متوجه می‌شود که آن صحنه پنالتی نبود و تصمیم ما اشتباه بود و قطعا تصمیمی که در این صحنه گرفته شده تصمیم درستی نیست و اعلام پنالتی کار درستی نبود.

فغانی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل این اشتباه از هواداران واقعی تیم فوتبال پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم چرا که آنها می‌دانند اتفاقات فوتبالی وجود دارد واین سوت هم در راستای اتفاقات فوتبالی بود نه چیز دیگر و باز هم از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان