۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین میرزاجانپور; والیبال‌ایران توانایی کسب سهمیه‌المپیک را دارد/ آرزوهای بزرگی دارم
کد خبر: ۶۱۸۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شرایط جسمانی‌‌ام رو به پیشرفت است

میرزاجانپور; والیبال‌ایران توانایی کسب سهمیه‌المپیک را دارد/ آرزوهای بزرگی دارم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران معتقد است می‌توانیم با موفقیت در رقابت‌های جهانی ژاپن سهمیه حضور در المپیک ریو را کسب کنیم.

میرزاجانپور; والیبال‌ایران توانایی کسب سهمیه‌المپیک را دارد/ آرزوهای بزرگی دارم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مجتبی میرزاجانپور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه بعد از استراحتی که داشتیم شرایط خوبی داریم. پس از تعطیلاتی که پشت‌سر گذاشتیم به لحاظ بدنی مقداری افت داشتیم که خدا را شکر با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم دوباره به شرایط ایده‌ال برگشتیم و با برنامه‌ای که مربیان تیم برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند، آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های جام‌واگنر را پیدا کردیم.

میرزاجانپور درباره میزان آمادگی خودش در اردوهای تیم‌ملی والیبال اظهار داشت: شرایط جسمانی‌ام در وضعیت ایده‌ال است. بعد از مصدومیت جزئی که در لیگ‌جهانی داشتم توانستم با یک استراحت‌کوتاه مجدد به تمرینات تیم برگردم. شرایط جسمانی‌‌ام رو به پیشرفت است و امیدوارم بتوانم با حفظ آمادگی‌‌ام در خدمت تیم ملی باشم.

میرزانجانپور درباره حریفان ایران در جام‌واگنر هم گفت: فرصت‌خوبی داشتیم با آمادگی‌نسبی در جام‌واگنر شرکت کنیم. بازی با تیم‌های قدرتمندی مانند فرانسه، ‌لهستان و ژاپن می‌تواند به ما کمک کند به هماهنگی‌های لازم دست پیدا کنیم. تجربه بازی با تیم‌های سطح‌اول به بازیکنان کمک می‌کند در لحظات‌سخت بتوانند بهترین عملکرد را در تیم ملی از خود به نمایش بگذارند.

میرزاجانپور درباره میزان انگیزه خود و هم تیمی‌هایش برای کسب سهمیه‌المپیک در رقابت‌های جهانی ژاپن گفت: من خودم به شخصه انگیزه‌های زیادی برای این آرزوی بزرگ دارم و همچنین هم ‌تیمی‌های من که مدت‌ها کنار هم سخت مشغول تمرین هستیم به این آرزوی بزرگ فکر می‌کنند. والیبال بازی گروهی است و در رقابت‌های جهانی ژاپن که حریفان قدرتمندی حضور دارند باید بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و در نهایت در این مسابقات سهمیه المپیک را بدست آوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: والیبال‌ایران توانایی گرفتن سهمیه‌المپیک را دارد و امیدوارم در 11 بازی بسیار سنگینی که در ژاپن برگزار می‌کنیم بتوانیم جز 2 تیم برتر و صعودکننده به المپیک ریو 2016 باشیم.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان