۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیوند میان نخبگان و بخش های مختلف امری لازم برای توسعه استان است
کد خبر: ۶۰۲۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

پیوند میان نخبگان و بخش های مختلف امری لازم برای توسعه استان است

استاندار قزوین گفت: استفاده و بهره برداری از ظرفیت عظیم نخبگان باعث خواهد شد تا گام های موثر و بلندی در راستای اعتلای کشور و استان برداشته شود.

پیوند میان نخبگان و بخش های مختلف امری لازم برای توسعه استان است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، در دیدار نخبگان بخش کشاورزی استان با استاندار قزوین که در استانداری برگزار شد مرتضی روزبه با اشاره به لزوم تشکیل جلسات منظم نخبگان با بخش های مختلف اظهار کرد: باید میان نخبگان استان و بخش های مختلف از جمله کشاورزی پیوندی محکم برقرار شود تا مشکلات موجد برطرف شود.
استاندار قزوین تاکید کرد: مشکلات جدی در سطح استان وجود دارد که آثار مخرب آن مشهود است از این رو باید به فکر چاره بود تا آسیب ها را به حداقل تقلیل دهیم.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سفر به استان قزوین به رشد کشاورزی در این استان تاکید داشتند یادآور شد: نباید فرصت ها را از دست داد لذا استفاده از فناوری های روز دنیا می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات را از بین ببرد.
این مسئول در خصوص لزوم توجه نخبگان به معضلات استان و تلاش برای رفع آن عنوان کرد: بی‌توجهی و بی‌برنامگی در حوزه کشاورزی را می توان با برگزاری جلسات منظم میان حوزه کشاورزی و کارگروه نخبگان بخش کشاورزی برطرف کرد.
روزبه ادامه داد: استفاده و بهره برداری از ظرفیت عظیم نخبگان باعث خواهد شد تا گام های موثر و بلندی در راستای اعتلای کشور و استان برداشته شود.

توسعه پایدار استان دست آورد برقراری تعامل میان نخبگان با بخش های مختلف است

عباسعلی درافشانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: تشکیل کارگروه نخگبان برای رفع مشکلات حوزه‌های مختلف باعث خواهد شد تا مشکلات استان از زوایای مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار رفته و راه حل هایی نیز برای ان به دست آید.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت عظیم نخبگان و صاحب نظران استان را باید در حوزه های مختلف مورد تاکید قرار دهیم و زمینه برگزاری جلسات منظم را با آنها ایجاد کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین با اشاره به دست آوردهای این گونه جلسات گفت: توسعه پایدار استان یکی از نتایج مطلوب این گونه جلسات خواهد بود.


انتهای پیام/7008

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان